Twórcy MGS V: The Phantom Pain proszą o głos graczy w sprawie wersji PC

Patryk Purczyński
2015/06/28 12:26

Po spektakularnym upadku Batman: Arkham Knight na PC autorzy Metal Gear Solid V postanowili powziąć dodatkowe kroki w celu zadowolenia pecetowców.

Twórcy MGS V: The Phantom Pain proszą o głos graczy w sprawie wersji PC

Konami, za pośrednictwem menedżera społecznościowego Roberta Peelera, postanowiło poprosić społeczność pecetową o zabranie głosu w kwestii funkcji, jakie powinna zawierać komputerowa wersja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. - Chcemy wiedzieć, jakie funkcje i opcje są przez Was pożądane w MGS V: TPP na PC - pisze Peeler.

- Nie gwarantujemy, że wszystkie się pojawią, ale ta gra jest tworzona dla Was, fanów Metal Geara, którzy pragną niesamowitych doświadczeń na komputerze. Pomóżcie więc nam - zachęca menedżer społecznościowy. Jednocześnie zapewnia, że jeśli dana funkcja nie pojawi się w pecetowej edycji The Phantom Pain, gracze otrzymają wyjaśnienie, dlaczego tak się stało. Swoimi przemyśleniami można dzielić się w wątku na Steamie.

GramTV przedstawia:

Dodatkowe kroki powzięte przed premierą Metal Gear Solid V: The Phantom Pain wzięły się zapewne z ogromnej wpadki, jaką zanotowało Rocksteady Studios w przypadku komputerowego wydania Batman: Arkham Knight. Optymalizacja tej wersji okazała się tak fatalna, że Warner Bros. postanowił zawiesić sprzedaż gry na Steamie do czasu rozwiązania zaistniałych problemów.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na PC ukaże się nieco później niż na konsolach. Na PS3, PS4, X360 i XOne gra trafi 1 września, na komputerach będzie zaś dostępna od 15 września.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
29/06/2015 15:42

Dnia 29.06.2015 o 09:01, dariuszp napisał:

Bo niestety taka jest prawda - rynek Indie to perełki w całej górze g**na.

tbh to dokładnie jak rynek AAA, tylko perełek jest mniej i w "dużych" grach nie zawsze w ciągu dwóch godzin zauważysz, że coś jest nie tak.

Usunięty
Usunięty
29/06/2015 10:43
Dnia 29.06.2015 o 09:01, dariuszp napisał:

> Dariuszp W zasadzie niemal wszyscy sprzedawcy (jeżeli nie wszyscy) przyjmują zwroty AK na PC. Nie tylko Steam. System zwrotów Steam dał w cierę rynkowi Indie który już nie upchnie graczom każdej tandety. Bo niestety taka jest prawda - rynek Indie to perełki w całej górze g**na.

Tylko trzeba pamiętać że od Steama właśnie się zaczęło i to właśnie przez zagrożenie masowymi zwrotami gry na tej platformie WB zdecydowało się wycofać ją ze Steam. Trzeba zwracać uwagę na kolejnośc zdarzeń.

Dnia 29.06.2015 o 09:01, dariuszp napisał:

Akurat niedawno sobie odświeżałem serię MP. I nie mogę się z Tobą zgodzić. W MP3 miałeś animację ale postać poruszała się na PC odpowiednio. Nigdy nie >miałem powodów do narzekania. W wypadku Wiedźmina to sprawia problemy. A jest gorzej bo W3 to gra na +100 godzin. To +100 godzin trzymania CTRL za >każdym razem kiedy dochodzisz do jakiejś postaci, drabiny i innych elementów interaktywnych.

Tak się składa, że ja cały czas gram w GTAV i ten system jest bardzo zbliżony do Wieśka. Jedyna różnica jest taka, że w GTAV domyślnie postać chodzi, natomiast w Wieśku biega.Jest taka prosta opcja w menu opcji sterowania jak mapowanie klawiszy, możesz w łatwy i prosty sposób przestawić sobie postać w tryb domyślnego chodzenia. Wtedy zwolnisz swój palec od wciskania tego ctrl. Wiesz jako gracz PC, zawsze korzystam z dobrodziejstwa zmiany domyślnych ustawień sterowania - nie jest to aż tak skomplikowane.Odnośnie błędów, to raczej nie jest wina sprzętu, bo ten mam z wyższej półki. Używam też go do pracy, także musi być szybki i grosza na niego nie szczędziłem. Jednak od momentu udania się na Skelige błędy zdarzają się nader często, jak choćby przestawianie się kamery tak, że cały ekran zajmuję mi głowa Geralta, podczas żeglugi łódką znowu kamera uciekła mi poza mapę. Natomiast w Kaer Morhen napotkałem liczne obiekty lewitujące ponad terenem, jak choćby drzewa i inne bliżej nie określone obiekty przypominające kapliczki i "łyse" połacie terenu na których powinna znajdować się trawa. Szwankuje czasem także oświetlenie co przekłada się na brak płynności w ruchu słońca i przeskakujących cieni. Mógł bym wymieniać jeszcze długo, jednak tekst nie był o błędach w Wiedźminie.

dariuszp
Gramowicz
29/06/2015 09:01

> Dariuszp> hydzior> Akurat system animacji w Wiedźminie 3 jest całkiem niezły, a ten dziwny sposób poruszania> symuluje po prostu pewien stan bezwładności podczas szybkiego biegu. Podobny styl animacji> był choćby w MaxPayn3 i ostatnio w GTAV do których systemów animacji nikt nie ma zastrzeżeń.Akurat niedawno sobie odświeżałem serię MP. I nie mogę się z Tobą zgodzić. W MP3 miałeś animację ale postać poruszała się na PC odpowiednio. Nigdy nie miałem powodów do narzekania. W wypadku Wiedźmina to sprawia problemy. A jest gorzej bo W3 to gra na +100 godzin. To +100 godzin trzymania CTRL za każdym razem kiedy dochodzisz do jakiejś postaci, drabiny i innych elementów interaktywnych.> Co innego częste bugi które jednak w Wieśku się zdarzają trochę za często.Chyba kwestia sprzętu. +100h i nie licząc dziwnych lokacji pojawiania się konia (raz mogę przysiąść że pojawił się w budynku po wezwaniu) i faktu że koń ma najgłupsze AI - nie było powodów do narzekania.> Wracając do tematu jednak Steam w tym przypadku jest dużym dobrodziejstwem, gdyż to dzięki> jego programowi zwrotów mamy obecną sytuację. W jedności siła.W zasadzie niemal wszyscy sprzedawcy (jeżeli nie wszyscy) przyjmują zwroty AK na PC. Nie tylko Steam. System zwrotów Steam dał w cierę rynkowi Indie który już nie upchnie graczom każdej tandety. Bo niestety taka jest prawda - rynek Indie to perełki w całej górze g**na.




Trwa Wczytywanie