Tim Schafer: - Grim Fandango wyrządziło gatunkowi spore szkody

Patryk Purczyński
2015/06/14 16:40
1
0

Zdaniem Tima Schafera niższa od oczekiwanej sprzedaż oryginalnego Grim Fandango zatrzymała rozwój gatunku przygodówek w USA na lata.

Tim Schafer: - Grim Fandango wyrządziło gatunkowi spore szkody

- Grim Fandango było ostatnią grą przygodową, na jaką amerykańska firma wydawała pieniądze przez całe lata - wspomina Tim Schafer. - Mam przyjaciół, którzy pracowali w innej firmie i chcieli stworzyć własną przygodówkę. Ich szef stwierdził: "Cóż, Grim się nie sprzedało, więc sobie odpuścimy" - mówi na łamach magazynu Edge.

- Doszło do mnie wtedy, że ta gra naprawdę zaszkodziła przemysłowi. Prawda jest jednak taka, że nie sprzedała się wcale tak słabo jak na współczesne standardy. Grim tuż po swojej premierze osiągnęło sprzedaż 500 tys. egzemplarzy. Z całą pewnością chciałoby się osiągnąć lepszy wynik, ale mimo wszystko nie było tak źle - ocenia Schafer.

GramTV przedstawia:

Grim Fandango ma już za sobą premierę w odświeżonej wersji na pecetach, PlayStation 4, PS Vicie i urządzeniach przenośnych. Zachęcamy do lektury naszej recenzji.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
14/06/2015 17:30

Ale czego się spodziewali? Wiele gier ma taką sprzedaż i uznaje się ją za hit (ARK).