Beast Quest - popularność gry napędza sprzedaż książek, na których bazuje

Patryk Purczyński
2015/06/07 12:29
0
0

Beast Quest w swym pierwszym miesiącu odniosło spory sukces na urządzeniach przenośnych. Korzystają z tego nie tylko twórcy gry.

Beast Quest - popularność gry napędza sprzedaż książek, na których bazuje

Choć od premiery Beast Quest minął dopiero miesiąc (gra ukazała się w App Store i Google Play 8 maja), pobrano ją już 2,8 mln razy. Popularność produkcji studia Miniclip zaowocowała także wzrostem popularności książek dla dzieci, na których bazuje. Na listach Amazonu podskoczyły one aż o 50 tys. miejsc!

- Pokładaliśmy wiarę w Miniclip i to, że studio pomoże nam przenieść Beast Quest w wirtualną rzeczywistość. Oni wznieśli tę markę na zupełnie nowy poziom, dostarczając coś absolutnie wykraczającego poza nasze oczekiwania - mówi Naomi Dare z Coolabi Group, firmy odpowiedzialnej za markę Beast Quest.

GramTV przedstawia:

- Nie moglibyśmy być szczęśliwsi z powodu tych rezultatów. Najbardziej cieszą nas tak fantastyczne recenzje od ludzi z całego świata - dodaje przedstawicielka Coolabi Group.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!