Star Wars: Battlefront stawia na duety i rezygnuje z podziału klas

Patryk Purczyński
2015/05/11 09:20

Wygląda na to, że Star Wars: Battlefront wniesie do gatunku strzelanek wieloosobowych istotne zmiany - przynajmniej w założeniach rozgrywki.

Star Wars: Battlefront stawia na duety i rezygnuje z podziału klas

Zapewnienia przedstawicieli DICE o tym, że Star Wars: Battlefront nie będzie Battlefieldem w gwiezdnowojennych szatach mogą faktycznie się ziścić. Jak zdradza na łamach Official Xbox Magazine dyrektor projektu Niklas Fegraeus, w grze nie będzie podziału na klasy. Zastąpi go swoboda doboru uzbrojenia. Wszelkie przedmioty będą odblokowywane wraz z zyskiwanym doświadczeniem.

DICE w Star Wars: Battlefront rezygnuje ponadto z rozgrywki opartej na pięcioosobowych składach. Zamiast tego pojawi się funkcja "Partnerzy", zachęcającej do grania w duetach. Dwaj gracze będą widzieli się w HUD-zie, respawnowali przy sobie, skorzystają też z odblokowanych przez kolegę przedmiotów.

GramTV przedstawia:

Czy Star Wars: Battlefront tymi zmianami wytyczy nowe szlaki w gatunku strzelanek wieloosobowych? To zapewne będzie zależało od tego, czy wspomniane rozwiązania przypadną graczom do gustu. Premiera gwiezdnowojennej produkcji studia DICE zaplanowana jest na 17 listopada.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
12/05/2015 04:42

mnie martwi rzekomy brak przycelowania broni i brak rozległego modelu zniszczeń jak to było w bf3 i bf4 :/

Usunięty
Usunięty
11/05/2015 17:24

Tak też było w ostatniej części Medal of Honor. Była taka wspułpraca w duetach.

Usunięty
Usunięty
11/05/2015 17:01
Dnia 11.05.2015 o 16:53, krzysior-a napisał:

up: pewnie 90% ludzi jakie kupi bfa ma też CSa więc żaden to problem ;)

Pewnie, szczególnie, że ich gry najlepiej sprzedają się na konsolach ;)




Trwa Wczytywanie