W Assassin's Creed Victory pojawi się możliwość asynchronicznej rozgrywki?

Małgorzata Trzyna
2015/04/22 17:25

Z CV jednego z producentów nowej odsłony Assassin's Creed wynika, że w grze może pojawić się "innowacyjny, asynchroniczny system rozgrywki".

W Assassin's Creed Victory pojawi się możliwość asynchronicznej rozgrywki?

W CV Daniela Palixa, zamieszczonym na LinkedIn, pojawiła się wzmianka o zupełnie nowych funkcjach, jakie być może pojawią się w najnowszej części Assassin's Creed. Będzie to "innowacyjna, asynchroniczna rozgrywka" oraz "innowacyjny 'Player Space'". Czy te elementy rzeczywiście znajdą się w grze, na razie nie wiadomo. Nie wyjaśniono również, na czym dokładnie asynchroniczna rozgrywka miałaby polegać.

GramTV przedstawia:

Głównym studiem, które pracuje nad nową odsłoną Assassin's Creed, jest Ubisoft Quebec, po raz pierwszy zastępujące w tej roli Ubisoft Montreal. Choć twórcy przyznali, że powstaje nowa część, Assassin's Creed Victory nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane. O tytule gry i pierwszych szczegółach dowiedzieliśmy się w ubiegłym roku, tuż po premierze Assassin's Creed Unity, gdy do sieci wyciekły pierwsze grafiki prezentujące wiktoriański Londyn. Być może oficjalnej zapowiedzi doczekamy się na E3.

Dziś natomiast debiutuje znacznie mniejszy projekt studia Climax - Assassin's Creed Chronicles: China, w którym wcielamy się w Shao Jun. Kolejne części serii Chronicles, India i Russia, mają być gotowe do jesieni.

Komentarze
12
Illidian_Stormrage
Gramowicz
23/04/2015 12:23
Dnia 23.04.2015 o 12:14, Kadaj napisał:

> Niby tak ale na takim GTX 660 powiedzmy u kolegi działał lepiej niż AC IV BF który też > był z PS3/X360 więc jakaś tam lepsza optymalizacja w Rogue była. Taka że Rogue na maksymalnych wyglądał gorzej niż Black Flag. ;d

Podrzuć jakieś porównania bo szczerze nie oglądałem takowych ale wydaję sie dość ładnie wyglądającym tytułem :).

Usunięty
Usunięty
23/04/2015 12:14
Dnia 23.04.2015 o 12:07, Illidian napisał:

Niby tak ale na takim GTX 660 powiedzmy u kolegi działał lepiej niż AC IV BF który też był z PS3/X360 więc jakaś tam lepsza optymalizacja w Rogue była.

Taka że Rogue na maksymalnych wyglądał gorzej niż Black Flag. ;d

Illidian_Stormrage
Gramowicz
23/04/2015 12:07
Dnia 23.04.2015 o 11:24, Henrar napisał:

Rogue wcale nie było lepiej zoptymalizowane od Unity, tylko miało gorszą grafikę i mniej skomplikowane efekty. Nie jest to zadziwiające - Rogue to gra z X360/PS3, więc wiele po niej nie można oczekiwać.

Niby tak ale na takim GTX 660 powiedzmy u kolegi działał lepiej niż AC IV BF który też był z PS3/X360 więc jakaś tam lepsza optymalizacja w Rogue była.




Trwa Wczytywanie