CDP RED musi popracować nad przystępnością edytora do Wiedźmina 3

Patryk Purczyński
2015/04/13 10:50
6
0

REDkit na obecnym etapie jest zbyt skomplikowany w użyciu, by móc udostępnić go fanom. Twórcy Wiedźmina 3 starają się jednak uprościć jego użytkowanie.

CDP RED musi popracować nad przystępnością edytora do Wiedźmina 3

Od premiery Wiedźmina 3 dzieli nas już tylko nieco ponad miesiąc, ale nie znaczy to, że pracownicy CD Projekt RED nie mają rąk pełnych roboty. Jak przyznaje Jose Teixeira, uwagi wymaga chociażby REDkit, narzędzie pozwalające tworzyć mody. - W trakcie produkcji gry musieliśmy stworzyć wiele nowych rzeczy, wiele narzędzi. W tym momencie to oprogramowanie, REDkit, nasz REDEngine, jest dobre, ale jednocześnie skomplikowane w użyciu - oznajmia.

Pracownik studia CD Projekt RED, tłumaczy, że owo skomplikowanie wzięło się z faktu, że wspomniane nowe rzeczy były wdrażane w szybkim tempie i obecnie są one trudne w użyciu. - Obecnie pracujemy nad sprawieniem, by były one prostsze w obsłudze dla odbiorców. Dopiero wtedy wypuścimy te narzędzia. Chcemy dać graczom tak wiele swobody, jak to tylko możliwe, by mogli robić wszystko, czego zapragną - dodaje Teixeira.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że niedawno ukazał się nowy gameplay trailer Wiedźmina 3.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
13/04/2015 21:57

Idę o zakład, że najpierw będzie kilka retexów zbroi, a pierwszy prawdziwy mod to... Ciri nago. Za długo grałem w TES-y, żeby mnie to zaskoczyło!

Usunięty
Usunięty
13/04/2015 18:33

Jak sobie przypomnę to zatrzęsienie REDkitowych (czy tam Djinni-owych) modów do pierwszych dwóch Wiedźminów, to nie mogę się doczekać na to, co też ta jakże liczna moderska społeczność wysmaży. ;)

Usunięty
Usunięty
13/04/2015 17:19

Nim przejdę grę podstawową, potem dodatki które sa już zapowiedziane to łohohoho ;].




Trwa Wczytywanie