Informacje

ID@Xbox - to nie problem, jeżeli twórcy nie potrafią sami wydać swojej gry

...

Chris Charla przekonuje, że nie taki ID@Xbox straszny jak go malują.

ID@Xbox - to nie problem, jeżeli twórcy nie potrafią sami wydać swojej gry - obrazek 1

ID@Xbox dotychczas dostało po głowie od kilku twórców za to, że w programie panują bardzo restrykcyjne zasady wydawania gier - np. nie było to możliwe, jeżeli produkcja wcześniej ukazała się już na jakiejś platformie, a poszczególne tytuły najlepiej by ukazywały się z pierwszeństwem dla Xboksa One lub ewentualnie równo z innymi wersjami. Wygląda jednak na to, że sytuacja zaczyna się zmieniać. Microsoft dopiero co zapowiedział, że do programu dołączyły takie produkcje jak Wasteland 2, Shovel Knight oraz Elite: Dangerous.

Według szefa programu, Chrisa Charla, nie doszło jednak do żadnej poważnej zmiany, a było tak od zawsze. - Zawsze mówiliśmy, że deweloperzy powinni po prostu do nas przyjść i z nami pogadać. Jeżeli jest taka sytuacja, że twórcy muszą dostarczać grę po kolei dla poszczególnych platform, ponieważ nie mają finansów na równoczesny debiut gry, my to całkowicie rozumiemy. To nie jest problem - tłumaczy szef programu ID@Xbox. Chris dodał także, że Microsoft w takiej sytuacji prosi twórców, by dodali do Xboksowej wersji gry coś nowego i świeżego. Pierwszym z przykładów jest dodanie do Shovel Knight postaci znanych z Battletoads.

Ponadto przypominamy, że ID@Xbox zostało rozszerzone i obejmie także Windows 10 - Charla tłumaczył, że nie ma żadnych restrykcji dla pecetowych deweloperów dotyczących wyłączności dla którejkolwiek z platform.

Najnowsze
Lubisz nas?