Battlefield Hardline na PC tylko dla 64-bitowych systemów

Paweł Pochowski
2015/02/03 10:15

Ponadto gra potrzebuje jeszcze więcej miejsca na dysku niż wspominany wczoraj Wiedźmin 3 na PlayStation 4.

Battlefield Hardline na PC tylko dla 64-bitowych systemów

Dokładnie dziś rusza długo oczekiwana, kolejna runda betatestów Battlefield Hardline. Grę można pobierać już w ramach pre-load za pomocą Origina, Electronic Arts podzieliło się natomiast minimalnymi wymaganiami sprzętowymi gry. Twórcy informowali o tym, że gra potrzebuje mniej więcej podobnego komputera do Battlefield 4. Wszyscy wiemy jak to się najczęściej kończy - beta działa dobrze, potem wprowadzane są dodatkowe optymalizacje i już przy pełnej wersji wszystko grymasi się i zawiesza.

A na poważnie, może i Battlefield Hardline nie stawia komputerowi dużo wyższych wymagań co do podzespołów, ale ma w tym względzie dwie istotne zmiany. Po pierwsze, gra ruszy tylko na komputerach z 64-bitowym systemem operacyjnym. Po drugie, pełna wersja Battlefield Hardline będzie wymagała aż 60 gigabajtów miejsca na twardym dysku. To dwa razy tyle, ile potrzebował Battlefield 4.

Minimalne wymagania sprzętowe

GramTV przedstawia:

  • System operacyjny: Windows Vista w wersji 64-bit
  • Procesor: Athlon II/Phenom II 2.8 GHz lub Intel Core i3/i5 2.4GHz
  • Karta graficzna: ATI Radeon HD 5770 (1 GB) lub NVIDIA GeForce GTX 260 (896 MB)
  • Pamięć RAM: 4 GB RAM
  • HDD: 60 GB
  • DirectX: w wersji 11

Zalecane wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows 8 w wersji 64-bit
  • Procesor: Intel Quad lub sześciordzeniowy AMD
  • Karta graficzna: AMD Radeon R9 290 lub NVIDIA GeForce GTX 760 z 3GB pamięci na pokładzie
  • Pamięć RAM: 8 GB RAM
  • HDD: 60 GB
  • DirectX: w wersji 11
Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
03/02/2015 17:42

Też mi nius... Tylko absolutny dinozaur może nie mieć jeszcze 64 bitowego systemu zainstalowanego na komputerze w 2015 roku.

Usunięty
Usunięty
03/02/2015 16:33

Dnia 03.02.2015 o 16:20, Henrar napisał:

Rendering, maszyny wirtualne, obróbka zdjęć, mnóstwo programów w tle, RAM dyski, itp. RAMu nigdy nie jest wystarczająco.

To wiem, ale chodzi mi tylko o wykorzystanie RAMu w grach, w końcu to ma być PC dla gracza. Obecnie w grach i te moje 16GB się nudzi, choć i ja pewnie kiedyś podciągnę pod 32GB.

Dnia 03.02.2015 o 16:20, Henrar napisał:

Zależy od tego jak W3 będzie się skalowało z dwoma GPU. I tak naprawdę 2x6GB a nie 12GB ;)

Też to zauważyłem, pamięć VRAM się nie łączy na karcie dwurdzeniowej.

Usunięty
Usunięty
03/02/2015 16:20
Dnia 03.02.2015 o 15:06, lis_23 napisał:

yyy ... 64GB RAMu? Na co to komu?

Rendering, maszyny wirtualne, obróbka zdjęć, mnóstwo programów w tle, RAM dyski, itp. RAMu nigdy nie jest wystarczająco.

Dnia 03.02.2015 o 15:06, lis_23 napisał:

Nvidia GeForce GTX Titan Z (12 GB GDDR5) za prawie 7 tys. zł ( więcej niż mój cały obecny PC ), na czymś takim to W3 już chyba pójdzie ;)

Zależy od tego jak W3 będzie się skalowało z dwoma GPU. I tak naprawdę 2x6GB a nie 12GB ;)




Trwa Wczytywanie