Kosmiczni inżynierowie przeniosą się do średniowiecza

Paweł Pochowski
2015/01/14 15:50

Keen Software House właśnie zapowiedziało nową odsłonę serii Engineers.

Kosmiczni inżynierowie przeniosą się do średniowiecza

Będzie to już druga gra z tej serii stworzona przez Keen Software House. Pierwsza z nich, Space Engineers, jest jeszcze cały czas w fazie rozwoju, ale cieszy się dużą popularnością. Rozpoczęcie prac nad Medieval Engineers nie oznacza, że postępy nad "Kosmicznymi Inżynierami" zwolnią. Przynajmniej tak zapewniają twórcy.

W ogólnych założeniach obie produkcje mają być do siebie podobne, oczywiście z wyjątkiem tego, że Medieval Engineers będzie szanowało panujące na Ziemi prawa fizyki oraz zrobi użytek tylko z narzędzi i technologii dostępnych w średniowieczu. Możecie przygotować się na konstruowanie przeróżnych maszyn, budynków i zamków, ale tylko z materiałów, które istniały pomiędzy piątym, a piętnastym wiekiem naszej ery. Potem będziecie mogli je burzyć, głównie po to, by zbudować je od nowa. Fajnie?

GramTV przedstawia:

Poniżej filmik prezentujący wczesną wersję Medieval Engineers w akcji.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
16/01/2015 18:24

No jak już mówiłem devsi ciągle pokazują coś nowego nad czym pracują ale faktycznie nic z tego nie dane jest zobaczyć tym co kupili. U mnie SE chodzi w miarę dobrze do momentu kiedy większy statek, który zbuduje nie zaczyna się poruszać wtedy zaczyna się lagfest nie bardzo wiem czemu bo jestem o niebo wyżej niż rekomendowane wymagania, muszę wypróbować może ten patch coś zmienił dla mnie.Co do Early access to z reguły, przynajmniej z tego co się natknąłem, większość prasy growej i YouTuberów używa raczej w odniesieniu do steamowej inicjatywy, co do reszty po prostu mówią, że to alpha build albo beta i tyle, dlatego trochę mnie to zmyliło. W każdym razie poczekam aż pokaże się na steamie może się załapie na jakąś promocję, póki co mam aż za dużo gier do ukończenia.

Usunięty
Usunięty
15/01/2015 19:47

Do Starbounda nie ma żadnej nowej zawartości już od pół roku praktycznie...Co do SE, wraz z przedświątecznym buildem wprowadzającym randomowy generator asteroid, wprowadzono nowa metodę ich zobrazowywania że tak się wyrażę, co spowodowało że potrzeba mniej RAMu do obliczeń i gra zdecydowanie lepiej działa.Nadal nie jest oczywiście dobrze zoptymalizowana, bo takie rzeczy robi się finalizując produkcje, gdy ma się już większość kodu, ale mimo wszystko nawet na moim starym krzemiaczku na 100km przestrzeni, gra działa zdecydowanie bardziej żwawo.Factorio jest w EA (sposób dystrybucji za pomoca wczesnego dostepu nie jest żadna marką Steama przecież), nie jest tylko w Steamie.Można swobodnie kupować mimo wszystko; jak wspominałem gra powinna trafić w ciągu max. 6 miesięcy na Steama (trafi na niego pewnie w przeciągu najbliższych 3 miesięcy) i kazdy kto zakupi jak obecnie dostaie także cdkeya na Steama.

Usunięty
Usunięty
15/01/2015 19:17

No ze Starboundem niby co chwila pokazują nową zawartość nad, którą pracują i niby są nightly buildy, które można zainstalować sobie osobno, ale oficjalnego rozszerzenia faktycznie nie ma, a szkoda bo w Terrarii zrobiłem już chyba wszystko co można zrobić i zostało mi tylko budowanie. W SE najbardziej mnie irytował brak optymalizacji nie wiem jak teraz bo juz jakies 2 miesiące nie grałem, mój komp pociągnie Crysisa 3 na ultra bez spadków, za to SE potrafił mi zejść do 15:/O factorio słyszałem i widziałem gameplaye i nawet mi się podobało ale to nie jest early access, można co najwyżej na stronie dewelopera wejść do alphy, na steamie nie ma.




Trwa Wczytywanie