Twórcy Dragon Age: Inkwizycja przepisywali pierwsze sceny z gry siedmiokrotnie

Małgorzata Trzyna
2014/12/05 17:30

Prolog Dragon Age: Inkwizycja był przerabiany kilkakrotnie - twórcy opracowali siedem wersji, zanim uznali, że pierwsze sceny wyglądają dokładnie tak, jak powinny.

Twórcy Dragon Age: Inkwizycja przepisywali pierwsze sceny z gry siedmiokrotnie

Dyrektor kreatywny Dragon Age: Inkwizycja - Mike Laidlaw, starszy scenarzysta - David Gaider i aktor - Freddie Prinze Jr. poprowadzili wykład w NYU Game Center, na temat sztuki przedstawiania opowieści w grach. Laidlaw, wspominając swój ulubiony moment, powiedział, że jest to chwila, w której gracz po raz pierwszy spotyka Rodericka.

- Ta scena była jednym z momentów, który zmienialiśmy około siedem razy - powiedział Laidlaw. - Musieliśmy pokazać początkowy opór... chcieliśmy pokazać, że ludzie niechętnie godzili się na pomoc w rozwiązaniu problemu. Pamiętam jedną szczególną chwilę, gdy powiedziałem Davidowi Gaiderowi i reszcie zespołu, że po prostu potrzebujemy kogoś, kto zamyka pułapkę Pogromców Duchów.

GramTV przedstawia:

W poprzednich wersjach Cassandra była agresywniejsza względem gracza, innym razem zamiast Rodericka pojawiła się Leliana, a Varric i Solas byli bardziej zaangażowani w sprawę.

Jeśli chcielibyście posłuchać całego wykładu, w jaki sposób BioWare podchodzi do storytellingu, zapraszamy na kanał NYU Game Center na Twitchu.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
06/12/2014 21:21

> Dokładnie ! Niech się za optymalizację gry wezmą a nie o pierdołach piszą. Gra naprawdę> fajna a grać się nie da :-(Tak to jest. I to nie tylko w grach."-Hej, stary! Co u was z tą grą co robicie? My [tu wklej: wymyśliliśmy 350 cześć ekwipunku, stworzyliśmy najbardziej epicką historię, jaką się dało, odwalaliśmy wielką katedrę 1:1 tak, że wygląda bardziej rzeczywiście niż w rzeczywistości]!-No świetnie. U mnie spoko. A zrobiliście beta-testy?-Czekaj, czy my robiliśmy jakiekolwiek testy... Kurna! Wiedziałem, że o czymś zapomnieliśmy! Za dużo nam na wymyślaniu historyjek zeszło. Dobra, tam i tak jutro premiera, nic nie zrobimy. Może gracze się nie skapną."I tak co roku w UbiSofcie, EA...

Kijkowaty
Gramowicz
06/12/2014 05:09

Nie po to jesteśmy dominującą rasą panów grających na PC, by podłączać pada :PTo takie upokarzające trochę.A tak serio, cenię sobie 100x bardziej taktyczną grę, od nawalania przycisku ataku na padzie. Oni obiecali mi taktyczną grę, chce to co mi obiecano.

naczelnyk
Gramowicz
06/12/2014 01:45

"Tryb taktyczny wymaga naprawy, naprawdę bardzo rzadko go używałem. Widać, że był robiony pod pada."----Podłącz pada. Naprawione.




Trwa Wczytywanie