Oculus nigdy nie mogłoby być partnerem ani Sony, ani Microsoftu

Katarzyna Dąbkowska
2014/12/03 11:00

Tak przynajmniej twierdzi prezes Oculusa, Brendan Iribe.

Oculus nigdy nie mogłoby być partnerem ani Sony, ani Microsoftu

W marcu tego roku Oculus został w pełni przejęty przez Facebooka za niemałą sumę 2 miliardów dolarów. Jeżeli zastanawialiście się dlaczego Marka Zuckerberga nie ubiegło Sony lub Microsoft, na Wasze pytanie odpowiadają sami twórcy Oculusa:

- Jeśli mieliśmy być czyimiś partnerami, ponieważ przed nami była długa droga, od początku wiedzieliśmy, że nie będzie to ani Sony, ani z Microsoft – mówi prezes Oculusa, Brendan Iribe, na konferencji Business Insider’s Ignition.

GramTV przedstawia:

Twórcy Oculusa stwierdzili, że partnerstwo z takimi firmami byłoby zbyt ograniczające. Iribe dodał również, że Oculus „naprawdę musi być nową platformą”. Firma stwierdziła, że Google także byłoby złym partnerem ze względu na to, że zajmuje się zbyt wieloma projektami jednocześnie.

Premiera konsumenckiej wersji Oculusa nie została jeszcze podana. Twórcy twierdzą jednak, że dzielą nas od niej już tylko miesiące, nie lata.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
04/12/2014 12:32

A ile graczy pecetowych ma sprzęt zdolny obsłużyć 1080p i 60 klatek na dwóch ekranach? Zrobię Ci tą przyjemność i napiszę że pewnie 5% z tamtych 5%. ;)

fenr1r
Gramowicz
04/12/2014 11:36

Trzeba było zaszaleć i napisać 1,5% panie ekspercie. Tak się składa, że już są gry na PC mające wsparcie dla devkitów. Drugą sprawą jest to czy konsole pociągną 1080p przy 60 klatkach na dwóch ekranach. Chociaż już teraz pojawiają się głosy odnośnie Rifta, że i to jest mało i przydałaby się lepsza rozdzielczość.

Usunięty
Usunięty
04/12/2014 10:32

Na ps4 nie trafi bo morpheus. Na pc nikt im tego nie kupi, bo i do czego? Do video rozmów? Za drogie. Do filmów? Nie kręcą takich. Do gier? Na pc sprzedaje się 5% tego co na konsolach. Jedynym ratunkiem jest xbox.




Trwa Wczytywanie