Informacje

Lords of the Fallen - twórcy opowiadają o walce i broni w pierwszym wideo z cyklu Dev Diary

6 Małgorzata Trzyna

Czym kierowali się twórcy przy tworzeniu broni, animacji, podnoszenia swoich umiejętności, walki z przeciwnikami? Kim jest Harkyn – główny bohater Lords of the Fallen? Odpowiedzi znajdziecie w pierwszym odcinku dzienników developera.

Twórcy gier często muszą się uporać z różnymi zagadnieniami - przykładowo, jak zaprojektować walkę, by była ona wymagająca i satysfakcjonująca, ale nie frustrująca? Jak zapewnić właściwy balans? By osiągnąć ten cel, mechanika musi być przemyślana. Podobnie jak wrogowie - zarówno ci pomniejsi, jak i bossowie. Dodatkowo, trzeba odpowiednio zaprojektować broń - w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom graczy, nie tylko jeśli chodzi o wygląd, ale też animacje.

W Dev Diary 1 twórcy przybliżyli też sylwetkę Harkyna, głównego bohatera, jednego z najgroźniejszych przestępców, który otrzymuje szansę odkupienia win, stając przeciwko niegdyś pokonanym bogom, którzy zaatakowali królestwo ludzi.

Lords of the Fallen zadebiutuje 31 października na PC, PS4 i XOne.

6 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
CodnameOutbreak

Wiadomo że tworzenie gry nie powstaje z dnia na dzień w dodatku tak wymagającej. Wszelakie niedociągnięcia które zdążą wychwycić są poprawiane na bieżąco, a gra ma cały czas się wspinać do góry, nie ma szans na osiągnięcie perfekcji. Moim zdaniem gra i jej efekty walki wyglądają bardzo ładnie, przynajmniej tak wygląda.

Odpowiedz
G DODO1992

Zamówione już dawno. Mam tylko nadzieję, że grę wyślecie 27 a nie 28 jak jest w opisie zamówienia. Zazwyczaj pre-order powinien dojśc w dzień premiery a nie dzień później, gdyż to mija się z celem pre-orderu.

Odpowiedz
Faret

Mam nadzieję że CI Games i Deck 13 stanęło na wysokości zadania i faktycznie walka będzie wymagająca ale nie na tyle zeby podejść do każdego przeciwnika było po 15 bo wtedy właśnie gra zaczyna być frustrująca :P Niedługo wszyscy zainteresowani będziemy mieli możliwość się przekonać co wyszło twórcom. Broń chociażby tak jak w WoW będzie zadawała obrażenia zależnie od statystyk swoich jak i naszego bohatera więc tutaj jakoś mnie to nie dziwi:) Kilka dni i wszystko będzie jasne.

Odpowiedz
wat25

Mam nadzieję, że pojawi się więcej filmów z tej serii (dev diary), bardzo fajnie się to ogląda, do tego widać, ile pracy w grę włożyli jej twórcy. Co do samej gry, to zapowiada się świetnie i czekam na premierę, pewnie recenzje nie zejdą poniżej oceny 8+ ;)

Odpowiedz
Truskawa34

Bardzo fajny materiał. Miło popatrzeć, jak powstawała gra. Bronie i postacie. Z zapowiedzi wynika, że ma być trudno ale nie frustrująco. O tym się przekonamy już na dniach. Skoro to pierwszy taki film, wygląda na to że będą kolejne:) Całkiem fajne to rozwiązanie z "duchem" który na Nasz czeka po przegranej walce. Pomocna rzecz przy trudnym przeciwniku. Jeszcze 2 dni:) I będzie można się bawić do woli.

Odpowiedz
Pureya

No i proszę. CI tez ma wraz z D13 swoje Dev Dairy, które dostarczają nam informacji nt. tego co i jak się rodziło oraz jak ma wyglądać. Osobiście uważam takie filmiki za znaczące przy jakimkolwiek gorwym produkcie, gdyż oprócz dostarczenia informacji odnośnie teog jak to będzie wyglądać wiemy czego się spodziewać. Oby w przyszłych grach od Ci takie pamiętniki też się pojawiły, tyle, że wcześniej.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?