Sony wydało open-source'owe narzędzie dla twórców - Level Editor

Małgorzata Trzyna
2014/09/03 18:00
9
0

Twórz własne mapy, poziomy, a nawet całe kampanie.

Sony wydało open-source'owe narzędzie dla twórców - Level Editor

Nowe narzędzie od Sony wykorzystuje ATF (Authoring Tools Framework). Level Editor, oparty na C#, do renderowania środowiska 3D wykorzystuje DirectX 11. Interfejs "WYSIWYG" pozwala edytować teren, zmieniać jego właściwości czy umieszczać na nim obiekty, obracać je i skalować, ukrywać grupy obiektów, kreślić krzywe i wiele więcej. Narzędzie obsługuje różne formaty plików.

GramTV przedstawia:

By korzystać z Level Editora, użytkownik musi posiadać Windows 7 Service Pack 1 lub lepszy oraz DirectX SDK. Zainteresowani mogą pobrać narzędzie ze strony Github.

Komentarze
9
leszeq
Gramowicz
04/09/2014 13:05
Dnia 04.09.2014 o 12:03, Shoonay napisał:

Zdecydowaliby się. Każdy silnik graficzny to nie to samo co silnik graficzny z odpowiednim API które jest w stanie odczytać dane z tego edytora. Albo każdy, albo tylko te z odpowiednimi API, w tym drugim wypadku wypadałoby coś napomknąć chociaż i wymienić konkretnie jakie.

Pewnie w docsach tego toola jest coś więcej. Zagraniczne serwisy też dość lakonicznie zapodały tego newsa więc nie oczekujmy, że specmani z Gramu podrążą temat :]

Usunięty
Usunięty
04/09/2014 12:03

> "The editor purports to be compatible with any game engine via its API suite"Zdecydowaliby się.Każdy silnik graficzny to nie to samo co silnik graficzny z odpowiednim API które jest w stanie odczytać dane z tego edytora.Albo każdy, albo tylko te z odpowiednimi API, w tym drugim wypadku wypadałoby coś napomknąć chociaż i wymienić konkretnie jakie.

Usunięty
Usunięty
04/09/2014 11:37

omg zajebisty artykuł. Napisali byście chociaż z czym ten edytor jest kompatybilny bo przeciez nie z kazda gra.




Trwa Wczytywanie