Konferencja World of Gamedev Knowledge 2014 w szczegółach

Małgorzata Trzyna
2014/08/06 18:30
0
0

W dniach 6-7 września odbędzie się w Gdańsku jedna z najważniejszych imprez w branży gier - World of Gamedev Knowledge Conference. Na uczestników czeka 36 prelekcji, konkurs dla twórców gier niezależnych oraz Developers Party.

Konferencja World of Gamedev Knowledge 2014 w szczegółach

Wydarzenie odbędzie się w nowoczesnym centrum konferencyjnym Amber Expo, w trzech salach przeznaczonych dla maksymalnie 540, 320 i 120 osób. Konferencja każdego dnia będzie rozpoczynać się o 10:00 rano. Zarówno w sobotę, jak i w niedzielę, odbędzie się po 18 prelekcji, podzielonych na 3 bloki tematyczne. Będą one odbywać się w godzinach 10:00-13:00 oraz 15:00-18:00. Wszystkie wykłady będą prowadzone w języku angielskim bądź polskim, z tłumaczeniem na angielski, by każdy uczestnik mógł posłuchać o tym, co najbardziej go interesuje.

Wśród zagranicznych gości, którzy wezmą udział w imprezie, znajdą się:

  • Mary DeMarle - dyrektor wykonawczy ds. narracji w Eidos Montreal, wielokrotnie nagradzana projektantka i scenarzystka, odpowiedzialna za różnorodne projekty, m.in. za Deus Ex: Human Revolution, Myst IV: Revelation, Myst III: Exile oraz Homeworld 2. Jej prelekcja, poświęcona pisaniu scenariuszy, jest adresowana do niezależnych projektantów, którzy chcieliby zaimplementować w grze ciekawą, spójną fabułę.
  • Mario Rizzo - były szef wydziału free-to-play w Ubisofcie, pracował również na kierowniczych stanowiskach w Electronic Arts, Sony Online Entertainment i Realtime Worlds. Od czerwca 2013 jest szefem Kobojo, studia zajmującego się grami na iOS, Androida i Facebooka. Mario ma spore doświadczenie i zdarzyło mu się stanąć dwa razy w sytuacji, w której musiał zdobyć fundusze na powstającą grę. Jego wykład zostanie poświęcony właśnie tej tematyce: jak sfinansować projekt?
  • Geneviève Lord - programistka, mająca doświadczenie w branży IT, zajmowała stanowiska konsultantki, menadżera i dyrektora przez 11 lat. Była producentką gier i starszym dyrektorem gier w Ubisofcie i A2M (aktualnie Behaviour Interactive) w Montréalu. Jej wykład zostanie poświęcony tematyce: w jaki sposób wyciągnąć z gry pełen potencjał i jak wykorzystać nowe technologie.
  • Ivan Popelyshev - programista specjalizujący się w językach HTML5 i JS/Java, a także twórca gier. Jest on założycielem studia Matroid Games oraz cieszącej się powodzeniem gry przeglądarkowej MMO, Bombermine, bazującej na klasycznym Bombermanie. Różnica polega na tym, że w grze na jednej mapie może przebywać 1000 graczy. Można tam zbierać różne ulepszenia oraz znajdywać sekrety i Easter Eggi. Ivan opowie o procesie tworzenia Bombermine, zarówno jeśli chodzi i projekt gry, jak i trudności, z jakimi musiał zmierzyć się jako programista.

GramTV przedstawia:

Podczas WGK odbędzie się także konkurs dla twórców gier niezależnych, w którym można wygrać 5000 zł. Zainteresowani wzięciem udziału powinni wysłać wideo, screenshoty i opis gry na adres indie@wgk.gd do 15 sierpnia.

Więcej informacji o imprezie znajdziecie na stronie WGK.gd. Warto zarejestrować się i kupić bilet jak najwcześniej - po 31 sierpnia będą obowiązywały znacznie wyższe ceny.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!