Bloodborne będzie wyzwaniem i przyniesie graczom ogromną satysfakcję - jak Dark Souls

Małgorzata Trzyna
2014/06/19 18:00
1
0

Choć zespół odpowiedzialny za Bloodborne różni się od ekipy zajmującej się niegdyś Demon’s Souls, twórcy mają już pewne nawyki i niektóre rzeczy są dla nich naturalne.

Bloodborne będzie wyzwaniem i przyniesie graczom ogromną satysfakcję - jak Dark Souls

Reżyser Bloodborne, Hidetaka Miyazaki, w odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób studio podchodzi do gry, odpowiedział, że trudno to stwierdzić. Zespół jest inny - From Software aktualnie ma więcej zasobów i może pozwolić sobie na zajmowanie się kilkoma tytułami.

GramTV przedstawia:

Bloodborne to produkcja, która różni się od poprzedniczek, ale twórcy mają już pewne nawyki. Niektóre rzeczy nie są tworzone ze szczególnym rozmysłem, po prostu wydają się naturalne, innym razem ekipa wprowadza pewne zmiany. Miyazaki podkreślił, że gracze muszą poczuć, iż Bloodborne jest grą od From Software, że produkcja powinna posiadać te same cechy, które wcześniej przyciągnęły uwagę odbiorców.

Choć Bloodborne to zupełnie nowy tytuł, który trafi na nowy sprzęt – PS4 – powinien on „przypaść do gustu zarówno fanom, jak i innym ludziom, którzy lubią gry; która będzie dla graczy wyzwaniem i wzbudzi w nich poczucie satysfakcji. To właśnie robiło From Software do tej pory i pod tym względem nic się nie zmieniło.

Komentarze
1
eske
Gramowicz
19/06/2014 22:38

Serce się kraja, gdy pomyślę, że nie pogram sobie w nią na PC...