E3 2014: Ubisoft wyjaśnia, dlaczego w co-opie Assassin's Creed: Unity nie ma kobiet

Patryk Purczyński
2014/06/11 11:29

Czyżby słaba płeć była zbyt słaba, by włączyć się w asasyńskie działania podczas rewolucji francuskiej? Niekoniecznie. O przyczynach braku kobiet w co-opie Assassin's Creed Unity opowiada Alex Amancio.

E3 2014: Ubisoft wyjaśnia, dlaczego w co-opie Assassin's Creed: Unity nie ma kobiet

Ubisoft chciał udostępnić asasynów w wydaniu żeńskim w Assassin's Creed Unity, ale - jak określa to dyrektor kreatywny Alex Amancio, twórcy gry zderzyli się z realiami produkcji. - To dwa razy więcej animacji, dwa razy więcej głosów, dwa razy więcej rzeczy związanych z wizualizacjami - wyjaśnia.

Oliwy do ognia tylko dolewa fakt, że wygląd asasynów można dopasować do własnych upodobań. - Czekałoby nas naprawdę mnóstwo dodatkowej pracy - zdradza Amancio. Wyjaśnia on również, że w trybie kooperacji Assassin's Creed Unity zdecydowano się na podobne rozwiązanie jak w multiplayerze Watch Dogs - każdy z graczy zawsze siebie widzi jako Arno, głównego bohatera gry, zaś pozostali asasyni na jego monitorze czy telewizorze wyglądają inaczej.

- Nie mogło być tak, że pozbywamy się naszej najważniejszej postaci. Jedyną logiczną opcją jaką mieliśmy, było więc pozbycie się kobiecych awatarów - dodaje Amancio. W podobnym tonie wypowiada się projektant poziomów Bruno St. Andre, który szacuje, że na innym szkielecie trzeba by było odtworzyć ponad osiem tys. animacji.

GramTV przedstawia:

- Zaczęliśmy to robić, ale musieliśmy porzucić te prace. Nie mogę się wypowiadać w kwestii przyszłości marki, ale zespołowi produkcyjnemu bardzo na tym zależało, więc możecie się spodziewać, że w przyszłości może to się udać - zapowiedział.

Więcej informacji na teamt trybu współpracy w Assassin's Creed Unity podawaliśmy wczoraj.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
17/06/2014 14:07
Dnia 11.06.2014 o 13:21, KadwaO napisał:

Chciałbym tak do swojego pracodawcy powiedzieć: "Nie będę tego robił, bo to wymaga pracy"

Tylko ze tu sytuacja jest odwrotna. To pracownicy usłyszeli: "Nie róbcie tego bo to zajmie za dużo czasu /jest a drogie."

Usunięty
Usunięty
11/06/2014 18:05
Dnia 11.06.2014 o 17:38, Morrdin napisał:

Pożyjemy zobaczymy ;), a na razie z tego co słychać to poprawili przynajmniej pod względem systemu skradania naprawdę sporo ;)

Jeśli od pierwszej gry w praktyce nic się nie zmieniło to wątpię aby przy Unity nagle podeszli poważnie do skradania.

Usunięty
Usunięty
11/06/2014 17:42
Dnia 11.06.2014 o 17:39, Tomoya-kun napisał:

Czy naprawdę ostatnio przy każdej grze gdzie bohater ma czelność nie być kobietą muszą być podnoszone krzyki o dyskryminację? To w ramach równouprawnienia czemu nie ma wyboru grania facetem w Tomb Raider czy Mirrors Edge?! A no tak bo nikt nie ma nic przeciw temu aby tam postać była tylko 1 płci....

W pełni się z tobą zgadzam i naprawdę muszę powiedzieć ,że powoli zaczyna się to robić denerwujące .




Trwa Wczytywanie