E3 2014: Nowe informacje o No Man's Sky. Sam jesteś sterem, żeglarzem, okrętem

Patryk Purczyński
2014/06/11 10:14
4
0

Założyciel Hello Games Sean Murray opowiada o koncepcji, jaką jego zespół przyjął tworząc No Man's Sky. Gra da ludziom masę przestrzeni, a jak ona zostanie wykorzystana, zależy od nich samych.

E3 2014: Nowe informacje o No Man's Sky. Sam jesteś sterem, żeglarzem, okrętem

W No Man's Sky nie będzie dwóch takich samych prób przejścia gry - zapewnił Sean Murray podczas wizyty w studiu GameSpotu na targach E3. - Nawet grając 100 godzin możesz nie natrafić na tę samą planetę, na której znajduje się Twój znajomy - oznajmił. Swojej gry nie nazywa sandboksem, ale całym żyjącym uniwersum.

Uniwersum to ma mieć swoje zagrożenia. - Niekoniecznie jesteś na końcu przewodu pokarmowego - zdradził Murray. W No Man's Sky nie będzie questów w typowym rozumieniu, pojawią się jednak elementy walki czy handlu, ale to gracz sam ma o wszystkim decydować. Podstawą rozgrywki będzie natomiast eksploracja, a pozostałe aspekty pojawią się niejako przy okazji.

GramTV przedstawia:

Na początku gry mapa wszechświata ma być pusta, dopiero odkrycia graczy (wszystkich, nie tylko danego użytkownika) zapełnią ją o informacje na temat rozmieszczenia poszczególnych planet i tego, co się na nich znajduje.

No Man's Sky zostało zaprezentowane na konferencji Sony

Komentarze
4
Madoc
Gramowicz
11/06/2014 15:01
Dnia 11.06.2014 o 11:08, Monotyp napisał:

Niekoniecznie jesteś na końcu przewodu pokarmowego Na końcu? Mogę nie być na początku ale bez takich :P

Każdy przewód ma dwa końce. Jednym jesteś ty, drugim... a nie, to nie to.

Kafar
Gramowicz
11/06/2014 11:59

Ta gra mnie ma.

/old_forum/2014_24/20140611115938.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2014_24/20140611115938_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20140611115938">

Usunięty
Usunięty
11/06/2014 11:08

Niekoniecznie jesteś na końcu przewodu pokarmowego Na końcu? Mogę nie być na początku ale bez takich :P




Trwa Wczytywanie