E3 2014: nowy fragment rozgrywki z Wiedźmina 3: Dziki Gon!

Małgorzata Trzyna
2014/06/09 20:11

Podczas konferencji Microsoftu mieliśmy okazję obejrzeć fragment jednej z najbardziej oczekiwanych gier - Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Akcja toczy się w lokacji zwanej No-Man’s Land (Ziemia Niczyja). Geralt znajduje zmasakrowane ciało, a przy nim – pióro. Wyrusza zatem na poszukiwania gryfa. Przygotowawszy się do walki, znajduje stwora, strzela do niego i rusza w pogoń. Ślady prowadzą go do obozu bandytów. Wiedźmin rozprawia się z nimi, korzystając ze swego miecza i znaków. Po krótkiej rozmowie z uratowaną kobietą rusza dalej, by wypełnić swe zadanie. Dzięki swoim wiedźmińskim zmysłom potrafi wytropić bestię. Końcówka przedstawia walkę z gryfem i triumfalny powrót Geralta do miasteczka.

GramTV przedstawia:

Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje 24 lutego 2015.

Komentarze
65
Usunięty
Usunięty
17/06/2014 07:20

Do tej pory nie obejrzałem żadnego screenu, żadnego trailera, zwiastuna nic. Ale coraz trudniej jest unikać informacji. Premiera luty 2015, a gdzie nie popatrzę tam wiedźmin. Boję się otworzyć lodówkę.Marketing na 9+ (-0,5 bo w lodówce jeszcze nie ma).Unikam dalej ...p.s.oczywiście nie mogę się doczekać ale lubię mieć niespodziankę :) chciałem zamówić EK jak poprzednich części ale hehe jak o tym pomyślałem to okazało się, że owszem była taka możliwość, owszem jakiś czas temu i owszem przez 24h :)Na moje szczęście cdp to nie ubisoft i nie będzie 9 różnych wersji ;) tylko figurki żal.

Usunięty
Usunięty
10/06/2014 19:01

> Jeśli gra ma tak wyglądać na XBox One to ja się pytam jak będzie wyglądała na PC. I jaki> blaszak ją uciągnie...jak teraz sobie zrobisz upgrade, to spokojnie pujdzie

Usunięty
Usunięty
10/06/2014 18:09

Dnia 10.06.2014 o 15:02, Sandro napisał:

No niby racja, ale po tylu latach spędzonych nad grami po prostu nie spodziewam się już niczego lepszego, toteż nie jestem potem specjalnie zaskoczony czy rozczarowany kiedy n-ty z kolei "erpeg na nowo definiujący cały gatunek" okazuje się banalną linią fabularną otoczoną w kilkudziesięciu questach typu "przynieś kamień z jednego końca mapy na drugi", (...)

Trzy słowa - Age of Decadence. A znany jestem z tego, że mało co robi już na mnie wrażenie (w każdym razie na pewno nie zrobi tego generowanie losowych zapychaczy jak Skyrim, bo to było jeszcze gorsze od lvl scallingu).A co do walki - podejrzewam, że celowo uproszczona do minimum więc tego że szybko wszyscy padali bym się nie czepiał, to że wzięli mechanikę z W2 nawet też nie (nie lubię jej, ale zależy jak będzie wyglądał rozwój postaci, bo pod koniec gry jak już wszystko umieliśmy nawet robił się przyjemny), ale nie rozumiem czemu żelazny i srebrny został użyty jednocześnie, bo to się nie trzyma kupy.




Trwa Wczytywanie