W gronie platform docelowych Homefront: The Revolution znalazły się tylko PC, PS4 i XOne. Brak wersji na X360 i PS3 twórcy tłumaczą zbyt dużym nakładem prac, jakiego wymagałoby ich stworzenie.
W gronie platform docelowych Homefront: The Revolution znalazły się tylko PC, PS4 i XOne. Brak wersji na X360 i PS3 twórcy tłumaczą zbyt dużym nakładem prac, jakiego wymagałoby ich stworzenie.
Crytek UK postanowił również, że nie będzie zajmował się dodatkowo wersjami na Xboksa 360 i PlayStation 3. - Suma rzeczy dziejących się w tej grze, skala i rozmaite systemy działające za kulisami - sprawienie, by wszystkie te rzeczy wyświetlały się stabilnie w 30 klatkach na sekundę... Byłoby to możliwe na starszych konsolach, ale oznaczałoby to dla nas znacznie więcej pracy o zdecydowanie wyższym poziomie trudności - tłumaczy przedstawiciel studia odpowiedzialnego za Homefront: The Revolution.
- Potencjalnie spowolniłoby to również nasze prace nad wersjami next-genowymi. W Cryteku zawsze staraliśmy się wydobyć wszystko co najlepsze z każdej platformy, ale Crysis 2 był naszą pierwszą produkcją na konsole i dla nas okazał się wielką lekcją. Teraz z nowymi konsolami osiągnęliśmy wyższy poziom, gdzie CryEngine jest w stanie z łatwością tłumaczyć wszystko co zbudowaliśmy na każdą z platform, na którą jest gotowy i wydobyć z niej wszystko co najlepsze - dodaje Salim.
Homefront: The Revolution zadebiutuje w przyszłym roku.