Codemasters: GRID: Autosport wyróżnia się na tle konkurencji

Patryk Purczyński
2014/06/05 10:26

Twórcy GRID: Autosport zapewniają, że mają jedyną w swoim rodzaju recepturę na grę wyścigową. O tym, co wyróżnia nową produkcję Codemasters na tle konkurencji opowiada James Nicholls.

Codemasters: GRID: Autosport wyróżnia się na tle konkurencji

- Gry spod znaku GRID wyróżniają się tym, że są o ściganiu. Nie są to symulatory jazdy, ale gry. Są balansowane jako gry wideo i budowane w taki sposób, by stworzyć doświadczenia pokazujące jak to jest być kierowcą wyścigowym. To ważny wyróżnik, który sprawia, że GRID jest inne od wszystkich pozostałych gier - tak James Nicholls z Codemasters opisuje to, w jaki sposób GRID: Autosport wyróżniać się będzie na tle konkurencji: Driveclubu czy Project CARS.

- Uważamy, że doświadczenia płynące z wyścigów bazują na sztucznej inteligencji, celach jakie wyznaczasz sobie w trakcie wyścigu i atmosferze stworzonej wokół ciebie w taki sposób, by przekonać cię, że jesteś kierowcą wyścigowym, w samym centrum akcji. GRID: Autosport zawiera to wszystko, jak również uczucia związane z uczestniczeniem w pięciu zupełnie różnych współczesnych konkurencjach wyścigowych. Co jeszcze ważniejsze, uwypukla rozmaite umiejętności i techniki, których potrzeba by odnieść zwycięstwo w każdej z nich - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

GRID: Autosport zadebiutuje jako pierwsze spośród wymienionych tu tytułów - premiera w Europie zaplanowana jest na 27 czerwca. Spekuluje się, że Driveclub betatestów doczeka się w lipcu, zaś na Project CARS będzie trzeba poczekać do listopada. Nie wolno również zapominać o The Crew i nowo zapowiedzianej Forzy Horizon 2, które ukażą się jesienią. Jak wysoko pozostałym przedstawicielom gatunku poprzeczkę zawiesi produkcja Codemasters? Przekonamy się już za niespełna miesiąc.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
05/06/2014 21:24

"Hmm, może to wnętrze tak wyglada, bo to dopiero wersja demo jest? Niee, co za głupi i niedorzeczny pomysł..."Jezu, jeszcze jakiś naiwniak się ostał?!

Usunięty
Usunięty
05/06/2014 19:10

> Codemasters: GRID: Autosport wyróżnia się na tle konkurencji tym, że widok z kokpitu> wygląda jakby był żywcem wyjęty z końca lat 90-tych.Co za chłam teraz ludziom wciskają> to się w głowie nie mieści. Specjalnie zainstalowałem dzisiaj pierwszego Grida żeby sobie> porównać. I gra z 2007 roku bije na głowę to gówno z wręcz żałosnym widokiem z wnętrza> pojazdu.Hmm, może to wnętrze tak wyglada, bo to dopiero wersja demo jest? Niee, co za głupi i niedorzeczny pomysł...Żadna ToCA, Race Driver i żaden Grid nie jest symulatorem jazdy samochodem. Jest symulatorem kierowcy wyścigowego, a to co innego. Jazda samochodem jest zupełnie nierealistyczna. (Grid 1 - rozpędzanie auta do setki w sekundę) ToCA 2 Touring Cars - chyba nie trzeba mówić. A wszystkie Race Drivery? Jak ktoś twierdzi, że tam jest realistyczne prowadzenie, to chyba nigdy samochodem prawdziwym nie jeździł, albo nie grał w Life for Speed :DMi się Grid 1 ze wszystkich gier codemasters podobał najbardziej. Gram na klawiaturze, więc asysty muszą zostać włączone zawsze, no ale ciśnięcie wszystkich na poziomie trudności Ninja, bez flashbacków i możliwości powtarzania wyścigów, obowiązkowy widok z kokpitu, pro mode... Ech... łezka się w oku kręci. Oby Autosport był podobny do jedynki.

wolverine
Gramowicz
05/06/2014 14:11

Ciekawe stwierdzenie. Dotychczas każda kolejna gra wyróżniała się tym na tle konkrecji że była gorsza :) Czy to od mistrzów kodu czy EA.




Trwa Wczytywanie