GRID: Autosport - twórcy omawiają trasę w San Francisco

Paweł Pochowski
2014/04/28 17:20
2
0

Jeżeli uważnie śledzicie informacje pojawiające się na temat GRID: Autosport z całą pewnością wiecie, że w grze pojawi się słynna trasa w San Francisco, pochodząca jeszcze z pierwszego GRID'a.

GRID: Autosport - twórcy omawiają trasę w San Francisco

Jak przekonują twórcy w nowym wpisie na oficjalnym blogu, trasa w "Złotym Mieście" cieszyła się ogromną popularnością i była niejako ikoną tamtej gry, każdy gracz ją doskonale zapamiętał, stąd też jej powrót w GRID: Autosport. Jak opisują twórcy gry - wyprzedzanie na tej trasie musi być opanowane do perfekcji, a całość utrudniają betonowe bandy ustawione tuż przy jezdni. Ważne jest także umiejętne pokonywanie ostrych zjazdów - zbyt duża prędkość może przyczynić się do kraksy, ale zbyt mała to prośba o stratę zajmowanej pozycji.

- Startujesz na "The Embarcadero" z widokiem na "Oakland Bay Bridge" jadąc w stronę finansowej dzielnicy ulicą "‘Market Street", przy której nad bardzo technicznym fragmentem trasy czuwają olbrzymie wieżowce. Następnie przechodzisz do jednej z najbardziej rozpoznawalnych dróg na świecie wspinając się po "California street" do chińskiej dzielnicy, a następnie zaczynasz schodzić w dół ulicą "Pacific Avenue" z pięknym widokiem na całe miasto. Następnie mijasz kolejną ikonę miasta - piramidę Transamerica, po czym zmierzasz w stronę finiszu jadąc tuż przy "San Francisco Bay Trail" - opisał trasę starszy dyrektor artystyczny, Nathan Fisher.

GramTV przedstawia:

- Przywrócenie tej trasy do GRID: Autosport wydaje się bardzo właściwe tym bardziej, że będziemy mogli zaprezentować dzięki niej postęp w sześcioletnich pracach nad silnikiem EGO. Możemy szczerze przyznać, że dopiero teraz udało nam się osiągnąć pierwotną wizję tej trasy z roku 2008 i uczynić ją znacznie wierniejszą (rzeczywistości - dop. red.) dzięki nowemu systemowi oświetlenia oraz post-processingowi. San Francisco ustawiło poprzeczkę dla wszystkich lokacji w naszej grze - czytamy w notce na blogu twórców.

Przypominamy, że GRID: Autosport zadebiutuje w czerwcu tego roku, a dziś z rana poznaliśmy wymagania sprzętowej tej produkcji.

Komentarze
2
Zaix_91
Gramowicz
Autor
29/04/2014 09:21

> Więc jednak silnik EGO?Na to wychodzi. ;>

Usunięty
Usunięty
28/04/2014 20:22

Więc jednak silnik EGO?