Microsoft: Pokaz możliwości chmury w grach na materiale wideo

Robert Sawicki
2014/04/04 10:20

Do Sieci trafiła prezentacja z konferencji Build 2014, gdzie Microsoft zaprezentował jakie korzyści może przynieść chmura na poletku gier komputerowych.

Zanim zaczniemy jakiekolwiek rozmowy na temat pokazu warto pamiętać, że wszelkie warunki stworzone pod współpracę komputerów z chmurą (a więc głównie prędkość połączenia sieciowego i odległość serwerów) były w chwili prezentacji idealne. I choć to tylko pokaz, który może nigdy nie przekształcić się w śmiałą wizję kreowaną przez Microsoft przed premierą konsoli, to wciąż robi ogromne wrażenie.

GramTV przedstawia:

W trakcie demonstracji chmura zdjęła ogromny ciężar z komputera, przejmując te obliczenia, które na maszynie nie podłączonej do chmury powodowały spadki płynności animacji do nawet dwóch klatek na sekundę. Efekt jest wyjątkowo ciekawy, bo animacja utrzymuje się na poziomie około 30 klatek na sekundę.

Na koniec, mała uwaga - pokaz skupiał się na współpracy chmury z grami na platformie PC, stąd ciężko powiedzieć, czy choć w połowie piorunujących efektów możemy spodziewać się wkrótce na Xbox One.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
09/04/2014 22:28

Pomijając kwestię połączenia internetowego, czy tylko ja wyłapałem, że powiedzieli na początku, że to działa tak świetnie dzięki połączeniu mocy wielu urządzeń, a na koniec powiedzieli, że wiele połączonych urządzeń nie dałoby sobie z tym rady? ^^Chyba w MS nie słyszeli o klasterach maszyn :) Co w sumie nie dziwi, w końcu nie słyszeli tam o kilku nowoczesnych wynalazkach, jak uczciwa konkurencja i dbanie o klienta, to drugie świetnie widać na przykładzie porzucenia Windows Phone 7 :)

Usunięty
Usunięty
05/04/2014 22:31

Co mnie najbardziej wkurza w tym metro do dziś??To cholerna konfiguracja bo z poziomu tego menu brakuje 3/4 ustawień (która wbrew pozorom nie są jakimiś duperelami) oraz samo zamykanie aplikacji nawet tych od microsoftu(kurde zerżnąc androida i ios''a i nawet to spierdo!@# totalnie szczerze ostatnio mam wrażenie o M$ jakoby nawet skopiować jak należy nie potrafił) o zamykaniu samego peceta nie wspomnę.

zadymek
Gramowicz
04/04/2014 19:52
Dnia 04.04.2014 o 18:52, Numenpl napisał:

Jak masz laptopa z touchscreenem to jeszcze idzie z tego badziewia korzystać, ale jak masz zwykłego to istnej ku!@#$ idzie dostać przy robieniu czegokolwiek(osobiste doświadczenia). Nie od dziś wiadomo, że microsoft przespał rynek tabletów i wydali ten niedorobiony system, bo startu do IOS czy androida to on po prostu nie ma.

offtop mode onAle chrzanił nawet te wszystkie "innowacje": Metro, oporna konfiguracja, nowy styl czy zero-jedynkowe usługi, to wszystko nawet miał by sens...gdyby czemuś służyło. A tu tak: Metra nie wykorzystuje prawie żadna appka (99% M$''owych też używa Pulpitu (sic!), oporna konfiguracja przeszkadza bardziej userowi niż hakerom, nowy styl słynie z tego, że jest jedynym zjadliwym a zero-jedynkowe usługi wcale nie przekonują do niewyłączania ich tylko do korzystania z softu konkurencji. Do tego wszelkie poprawki są niekompatybilne ze sterownikami a flagowy -teraz już raczej tonący- okręt Małomiękkich, Games for Windows Live! największe problemy sprawia właśnie na Oknach Ósmych ;)Czy można upaść niżej?offtop mode offA wracając do tematu: czy poza tym co już wiadomo od dziesięciu lat o graniu w chmurze, a czego modyfikację pokazał M$ wyszło jeszcze jakieś nowe zastosowanie tej technologii?




Trwa Wczytywanie