Przywitajcie się z Planets³, futurystycznym klonem Minecrafta z budowaniem pojazdów

Robert Sawicki
2014/03/16 19:28

Nie jest to niestety coś, co swoim wyglądem przypomina Motomyszy z Marsa, ale sam sposób rozwinięcia sztywnych ram Minecrafta przykuwa uwagę.

Przywitajcie się z Planets³, futurystycznym klonem Minecrafta z budowaniem pojazdów

Na Kickstarterze wylądowała właśnie kolejna gra, z pozoru będąca jedynie zwykłym klonem Minecrafta pod inną nazwą z potęgą wciśniętą do nazwy. Choć gra sporo zapożycza od tworu Notcha, to jednocześnie rozwija samą ideę nie tylko o elementy RPG, ale i wysoce rozbudowany system tworzenia przedmiotów, pojazdów i ekwipunku.

GramTV przedstawia:

W chwili pisania tej wiadomości, Planets³ zebrało na Kickstarterze ponad 115 tysięcy dolarów, gdzie celem wyznaczonym przez twórców jest próg 250 tysięcy. Projekt ma jeszcze dwadzieścia dni na zbieranie funduszy i jeśli dobije do 600 tysięcy dolarów, doczekamy się również wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
29/03/2014 22:48
Dnia 29.03.2014 o 22:40, Namaru napisał:

A świat MC nie składa się z voxeli? Może są one inaczej renderowane niz w tej grze, ale to nadal voxel nie?

No właśnie nie. Położenie voxeli, w dużym uproszczeniu, określone jest ich położeniem względem innych voxeli. W przypadku MineCrafta jest inaczej, tam współrzędne każdego klocka określone są na osiach X, Y oraz Z. Dlatego właśnie MC nie jest oparte na voxel-space, ale 7 Days to Die tak :)

Usunięty
Usunięty
29/03/2014 22:40
Dnia 17.03.2014 o 07:45, Ring5 napisał:

> Nazwanie tego klonem Minecrafta to trochę obraźliwe określenie. To że są klocki nie znaczy > że zaraz klon :P a przynajmniej nie Minecrafta. Wiesz, już sam fakt, że mowa jest o voxelach, świadczy o tym, że to nie MineCraft. Tyle tylko, że o wiele łatwiej jest komuś wytłumaczyć, na czym polega ta gra, pisząc "klon MC", niż pisząc "bo wiesz, świat składa się z voxeli", bo wtedy reakcja będzie następująca: "z CZEGO?!". Nie każdy wie, co to voxel. Dokładnie takie same dyskusje dotyczyły 7 Days to Die i innych gier opartych na voxel-space.

A świat MC nie składa się z voxeli? Może są one inaczej renderowane niz w tej grze, ale to nadal voxel nie?

AjKnowJu
Gramowicz
17/03/2014 18:44

> Lepsze będzie No Man''s Sky bo nie będzie sześciennych planet, tylko normalne. A budowanie> pojazdów i wystrzeliwanie ich w dowolne miejsce w galaktyce było juz przecież w Spore.>LoLGra zapowiada się ciekawie, dodane do obserwacji :)




Trwa Wczytywanie