Call of Duty: Ghosts na PS4 z 1,7 GB łatką naprawiającą zawieszanie się gry

Robert Sawicki
2014/03/14 09:28

I to by było na tyle, bo z jakiegoś powodu aktualizacja, jeśli wierzyć liście poprawek, nie robi nic innego.

Call of Duty: Ghosts na PS4 z 1,7 GB łatką naprawiającą zawieszanie się gry

Posiadacze Call of Duty: Ghosts w wersji na PlayStation 4 mogą już zabierać się za pobieranie 1,7 GB łatki, która otrzymała wyjątkowo krótką (szczególnie jak na takie rozmiary) listę poprawek: "Naprawiono błąd powodujący zawieszenie się gry na ekranie startowym występujący w przypadku, gdy gracz rozpoczął pobieranie Onslaught przed uruchomieniem gry".

Sprawę skomentował przedstawiciel Activision na Reddicie, przepraszając za rozmiar łatki i brak szczegółów dotyczących zarówno samej aktualizacji, jak i przyczyn jej ogromnych rozmiarów. "Wszystkie aktualizacje i listy zmian tworzone są przez studio, czyli Infinity Ward. Przepraszamy za to, że musieliście ostatnio pobierać tyle plików. Tryb sieciowy w Ghosts jest jednym z najbardziej popularnych elementów gry, stąd zespół dostarcza kolejne aktualizacje, by całość działała lepiej" - głosi fragment posta umieszczonego na Reddicie.

GramTV przedstawia:

Pojawiła się też wzmianka o rozmiarze aktualizacji mówiąca, że zależy ona od samej platformy, gdzie gry na konsole nowej generacji "wymagają więcej danych".

W skrócie, czekamy na wypowiedź przedstawiciela Infinity Ward.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
15/03/2014 15:37
Dnia 15.03.2014 o 14:25, Henrar napisał:

Premiery też nie będziesz przesuwał w nieskończoność. A dział Q&A nigdy nie będzie tak duży, by wyłapać wszystkie bugi.

Niektórzy oczekiwali, że przy wielomilionowych produkcjach uda się uszczknąć trochę więcej na dopracowanie tytułu, w tym na działy o których piszesz. Coś mi się wydaje, że w przypadku niektórych rozdmuchanych crapów, większość idzie na marketing :D

Dnia 15.03.2014 o 14:25, Henrar napisał:

Patrz wyżej. Jak najbardziej były gry, w które się nie dało grać.

Pewnie, byłby i będą. Porównując możliwości i popularność gier wtedy i teraz, dziś powinno być lepiej. Przynajmniej teoretycznie.

Usunięty
Usunięty
15/03/2014 14:25
Dnia 15.03.2014 o 11:43, Dared00 napisał:

EDIT: GODDAMMIT, HENRAR.

Ojojoj, ojojoj :3@Shinigami:

Dnia 15.03.2014 o 11:43, Dared00 napisał:

Budżet dzisiejszych gier AAA, jest wprost proporcjonalny do ilości błędów w dniu premiery. Stopień skomplikowania > dzisiejszych gier nie może usprawiedliwiać wydawania wersji beta ;D

Premiery też nie będziesz przesuwał w nieskończoność. A dział Q&A nigdy nie będzie tak duży, by wyłapać wszystkie bugi. Parę milionów graczy grających w daną pozycją ma większą szansę na znalezienie bugów niż tych maksymalnie 200 testerów (a to i tak naciągane, w rzeczywistości jest ich mniej).

Dnia 15.03.2014 o 11:43, Dared00 napisał:

Błędy mimo wszystko bardzo rzadko uniemożliwiały ukończenie bądź czerpanie przyjemności z samej gry.

Patrz wyżej. Jak najbardziej były gry, w które się nie dało grać.

Usunięty
Usunięty
15/03/2014 13:08

Przy czym dawniej 5 na 10 gier miało z tym problemy średnio.




Trwa Wczytywanie