Silnik Source 2 skupi się na zawartości tworzonej przez użytkowników

Paweł Pochowski
2014/03/05 10:20
6
0

Source ma już swoje lata i choć nadal spisuje się świetnie, firma Valve w pocie czoła tworzy już jego następce.

Silnik Source 2 skupi się na zawartości tworzonej przez użytkowników

Podobnie jak wiadomość o linuksowej wersji Counter-Strike: Global Offensive - info o Source 2 także pochodzi z sesji AMA na Reddit z Gabem.

Nowa wersja silnika została zapowiedziana przez Valve jeszcze w roku 2012. Od tego czasu mało się o niej mówi. I choć ze starszej wersji korzystają takie perełki jak Titanfall, najwyższy czas na debiut nowego narzędzia. Newell ujawnił, że jedną z jego najważniejszych nowych funkcji jest położenie jeszcze większego nacisku na zawartość tworzoną przez graczy - Source 2 ma zaoferować znacznie usprawnienia pod względem UGC, by jeszcze bardziej zachęcić graczy do tworzenia swoich przedmiotów w poszczególnych grach czy nowych map. Ponoć kosztuje to ekipę sporo wysiłku, ale efekt ma być godny podziwu. Gabe ujawnił także, że silnik będzie współpracował z urządzeniami VR.

GramTV przedstawia:

Położenie nacisku na UGC nie jest dziwne, biorąc pod uwagę jak popularnym miejscem na Steam jest Workshop. Valve jak zwykle trzyma rękę na pulsie i podążą w dobrym kierunku. A przynajmniej wiele na to wskazuje.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
05/03/2014 16:38

> Klątwa liczby 3 ? Można ją obejść... dawajcie od razu 4 ! xDSilnik jest na tyle przyjazną rzeczą, że można zastosować nazewnictwo Source 2.1, Source 2.2, Source 2... oh, wait... Source 2.2.1!

Usunięty
Usunięty
05/03/2014 16:01

> Będzie to zapewne już ostatni silnik Source jaki powstanie.> Wszyscy wiemy dlaczego :)Niekoniecznie.

MisticGohan_MODED
Gramowicz
05/03/2014 15:19

> Będzie to zapewne już ostatni silnik Source jaki powstanie.> Wszyscy wiemy dlaczego :)Klątwa liczby 3 ? Można ją obejść... dawajcie od razu 4 ! xD




Trwa Wczytywanie