Twórcy World of Tanks zapowiadają na ten rok "kluczowe zmiany technologiczne"

Paweł Pochowski
2014/02/27 13:15
7
0

Usprawnienia w fizyce oraz grafice? Nowe tryby zabawy? Brzmi dobrze? Wargaming.net szykuje dla graczy kilka ważnych usprawnień.

Twórcy World of Tanks zapowiadają na ten rok

Jak czytamy w przesłanej do mediów informacji prasowej - To będzie przełomowy rok dla gry. Usprawnienia zaplanowane na 2014 rok dotkną każdego, kluczowego aspektu World of Tanks i sprawią, że zarówno wygląd jak i mechanika gry przeniosą World of Tanks na nowy poziom realizmu i immersji - powiedział Mike Zhivets, producent World of Tanks. Czego konkretnie możemy się spodziewać? Przede wszystkim lepszej i bardziej realistycznej strony wizualnej, ale oprócz tego zmiany zajdą także w fizyce - spodziewajcie się otoczenia poddającego się destrukcji, dynamicznego zawieszenia przy czołgach oraz niszczalnych elementów w pojazdach (w tym wieżyczek, które mogą zostać oderwane od czołgu poprzez wybuch).

Co do rozgrywki - pojawi się nowy tryb zabawy (bitwy historyczne), a także nowa funkcjonalność w postaci "terenów ufortyfikowanych". Każda z zaplanowanych zmian zostanie omówiona w serii filmowych pamiętników dewelopera, a dziś obejrzeć możecie pierwszy z nich będący zapowiedzią całej serii. Znajdziecie go poniżej wraz z kilkoma screenami prezentującymi grę po zmianach graficznych.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
28/02/2014 09:40

Powiem krótko: jeżeli na moim GTX 780 Ghz WoT działa ze średnią prędkością 40 klatek na sekundę, czasem nawet zwalniając do 30 i mniej (dla porównania, w BF4 ultra HD osiągam 80 fps), to ktoś tu ewidentnie nie ma pojęcia o optymalizacji kodu. Silnik World of Tanks jest archaiczny, niewydajny i aż dziw bierze, że developerzy nie zdecydowali się wymienić go na coś lepszego. Ogólnie rzecz biorąc, należy zadać sobie pytanie, na co idą te milionowe zyski Wargamingu, bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że nie na rozwój gry. Przez ostatnie dwa lata mieliśmy do czynienia z jedną, słownie: jedną istotną zmianą, za jaką należy uznać wprowadzenie prymitywnego silnika fizycznego. Cała reszta to zwykła kosmetyka, drobne zmiany w grafice oraz zalew wyimaginowanych pojazdów nijak nie pasujących do ram czasowych World of Tanks. Najzabawniejsze, że gdyby nie coraz większe zagrożenie ze strony konkurencji, pewnie nie mielibyśmy co liczyć nawet na te całe "pudrowanie trupa". Żeby jednak nie było, nie jestem jednym z tych, którzy w War Thunderze widzą wybawienie, staram się być możliwie maksymalnie sceptyczny co do dzieła Gaijin, ale przecież musiałbym założyć na oczy klapki, by nie widzieć jak dalece bardziej obiecująca jest to produkcja, nawet na tak wczesnym etapie rozwoju. Szlag mnie trafia, że chłopaki z Mińska tak podchodzą do sprawy, że na każdą dobrą decyzję przypadają trzy złe. Przykład? Po latach próśb, gróźb i falach ogólnej krytyki udało nam się doprowadzić do ograniczenia hegemonii artylerzystów, przez jakiś czas grało się miodnie i co? I ktoś wpadł na irracjonalny, niczym nie uzasadniony pomysł o dodaniu niszczycieli X tieru. Niby nic, ale wystarczy popatrzeć na dzisiejsze pola bitew, na których tedeki panują niepodzielnie, często stanowiąc 2/3 całego składu drużyny. Wszyscy wiemy czym to skutkuje, szczególnie w połączeniu z wciąż ewidentnie wadliwym systemem spottingu, bazującym na - jak się zdaje - czysto losowych algorytmach. Nie mam siły dłużej użerać się z czymś, co kiedyś dawało mi tyle radości. Konto premium dogasa, a ja odwieszam na kołku kluczyki do wirtualnego hangaru, przynajmniej do czasu, aż Wargaming zacznie traktować poważnie swoich najstarszych i najbardziej oddanych klientów. Od razu jednak zaznaczam: interesują mnie zmiany w samej mechanice gry, usprawnienie tego, co najbardziej doskwiera, a nie rozpaczliwe próby upiększania WoT, by choć trochę mniej przypominał trędowatego kuzyna War Thundera.

Usunięty
Usunięty
28/02/2014 08:47

I po co znowu ulepszać aspekt wizualny gry? Gra już wygląda przyzwoicie, a tu bardziej chodzi o gameplay niż grafikę. Niech popracują nad optymalizacją jak tu niektórzy piszą. Za niedługo trzeba będzie mieć PC z kosmosu by tą grę uciągnąć... :/

Usunięty
Usunięty
27/02/2014 16:43

Lepiej niż w WarThunder.




Trwa Wczytywanie