Transistor: Wrogowie będą zmieniać się w zależności od naszego stylu gry

Robert Sawicki
2014/02/21 15:30
3
0

Walka w drugiej grze twórców Bastion może okazać się długo oczekiwanym przykładem wyzwania, wymagającego od nas ciągłego zmieniania sposobu, w jaki radzimy sobie z danymi przeciwnikami.

Na przeciwników w Transistor, znanych jako Process, będą składały się z początku grupki wrogów o określonych słabościach, które jako gracz możemy wykorzystać, by ułatwić sobie nieco walkę. Z biegiem czasu, w zależności od posiadanych przez nas zdolności i tego, jak podchodzimy do walki z danym rodzajem napotkanych przez nas przeciwników, Process będą ewoluować. Jednostki staną się silniejsze, słabe punkty będą zanikać, a w ich arsenale pojawią się nowe zdolności.

GramTV przedstawia:

Greg Kasavin, dyrektor kreatywny Supergiant Games wypowiedział się także na temat systemu zatrzymania czasu i planowania akcji, który pojawia się choćby i na powyższym filmie z rozgrywki. Choć będzie on na tyle różnorodny, by każdy mógł z niego korzystać na swój sposób, Transistor można ukończyć bez korzystania z tego rozwiązania.

Gra pojawi się w tym roku na komputerach osobistych (Linux, Mac i Windows) i PlayStation 4.

Komentarze
3
Dared00
Gramowicz
21/02/2014 20:48
Dnia 21.02.2014 o 16:00, Inferno0009 napisał:

Pamiętam, że nie byli pewni co do wydania na komputery osobiste.

Od zawsze mówili PS4 i Steam ;)

Usunięty
Usunięty
21/02/2014 16:25

Gierka zapowiada się całkiem mistrzowsko ;)

Usunięty
Usunięty
21/02/2014 16:00

Premiera PC została potwierdzona ??Pamiętam, że nie byli pewni co do wydania na komputery osobiste.




Trwa Wczytywanie