Tekstury z wersji alpha Titanfall na Xbox One nie trafią do pełnej wersji gry

Robert Sawicki
2014/01/31 01:18
5
0

Mimo milionów adnotacji informujących graczy, że trwające właśnie testy alpha nie reprezentują tego, co zaoferuje ukończona gra, pojawiły się plotki mówiące o tym, że tekstury w niskiej rozdzielczości nawiedzające alphę są identyczne z tymi, które trafią do pełnej wersji Titanfall.

Tekstury z wersji alpha Titanfall na Xbox One nie trafią do pełnej wersji gry

Plotki pojawiły się na NeoGafie, gdzie użytkownik CBOAT szerzył plotki na temat kiepskich tekstur Titanfalla. W sprawie zabrali głos członkowie Respawn Entertainment, odpowiadając na Twitterze na pytanie jednego ze zmartwionych fanów.

"Nie - stwierdziliśmy jasno, że tekstury w wersji alpha zostały zmniejszone, by móc zmniejszyć rozmiar całego pliku do pobrania" - brzmi odpowiedź studia. W innym Tweecie twórcy mówią, że nie mają powodu, by kogokolwiek w tej sprawie oszukiwać, bo "kłamanie nie przynosi im żadnych korzyści".

GramTV przedstawia:

Plotka mówiła także o tym, że gra będzie miała na starcie 16 map, choć temu Respawn już nie zaprzeczyło, mówiąc jedynie, że tego dowiemy się w przyszłości.

Z nowych informacji - gra ani nie będzie miała medyków w jakiejkolwiek postaci, ani lokalnego multiplayera z użyciem splitscreena. Wieści, podobnie jak poprzednie szczegóły, zostały przekazane za pośrednictwem Twittera.

Komentarze
5
zibi20
Gramowicz
31/01/2014 18:04
Dnia 31.01.2014 o 17:24, Marek4f napisał:

> czy kupie... bez bety czekam na premiere i reakcje graczy Kolego używaj proszę przecinków.

A ty kolego uzywaj klawisza "enter", zeby nieco oddzielic wypowiedz.Z reguly wole uzywac "..." zamiast przecinkow czy kropek, gdyz tekst mniej sie zlewa w jeden blok niz to ma miejsce przy poslugiwaniu sie przecinkiem czy kropka.

Usunięty
Usunięty
31/01/2014 17:24

> eh skad ja to znam "kłamanie nie przynosi im żadnych korzyści" i zawsze konczylo sie> wrecz odwrotnie jak z bf4 na starcie praktycznie niegrywalna pelno bugow, zwiechy na> co drugiej mapie, problemy ze sterownikami.... ogolem czarna rozpacz i dopiero po miesiacy> po premierze zaczeli sie za latanie nieco gry ale to juz bylo nieco za pozno.... dlatego> podchodzilbym do wszystkich produkcji ze stajni EA z ostroznoscia bo mozna sie przejechac....>> bo oczywiste jest ze nie powiedza publicznie ze "tak to sa ostateczne tekstury i ze bedzie> 16map ale podzielonych miedzy roznymi trybamiu gry" ale powiedza co chemy uslyszec zeby> sprzedaz byla wysoka na starcie a pozniej to juz pal licho XD.... czysty marketing i> mowia rzeczy zeby produkt sprzedac... no nic ja czekam na bete zeby sprawdzic mechanike> gry i czy mi sie podoba zalozenie 6v6 jakie zachwalaja tworcy.... po tym bede decydowac> czy kupie... bez bety czekam na premiere i reakcje graczyKolego używaj proszę przecinków.

zibi20
Gramowicz
31/01/2014 15:25

eh skad ja to znam "kłamanie nie przynosi im żadnych korzyści" i zawsze konczylo sie wrecz odwrotnie jak z bf4 na starcie praktycznie niegrywalna pelno bugow, zwiechy na co drugiej mapie, problemy ze sterownikami.... ogolem czarna rozpacz i dopiero po miesiacy po premierze zaczeli sie za latanie nieco gry ale to juz bylo nieco za pozno.... dlatego podchodzilbym do wszystkich produkcji ze stajni EA z ostroznoscia bo mozna sie przejechac....bo oczywiste jest ze nie powiedza publicznie ze "tak to sa ostateczne tekstury i ze bedzie 16map ale podzielonych miedzy roznymi trybamiu gry" ale powiedza co chemy uslyszec zeby sprzedaz byla wysoka na starcie a pozniej to juz pal licho XD.... czysty marketing i mowia rzeczy zeby produkt sprzedac... no nic ja czekam na bete zeby sprawdzic mechanike gry i czy mi sie podoba zalozenie 6v6 jakie zachwalaja tworcy.... po tym bede decydowac czy kupie... bez bety czekam na premiere i reakcje graczy




Trwa Wczytywanie