Legend of Grimrock 2 pozostanie wierny oryginałowi - nowe szczegóły i screeny

Adam "Harpen" Berlik
2014/01/28 09:54
4
0

W sieci pojawiły się nowe informacje i screenshoty z Legend of Grimrock 2, kontynuacji niezwykle udanego dungeon crawlera przygotowanego przez studio Almost Human. Twórcy utrzymują, że wsłuchują się w opinie graczy i recenzentów przy produkcji drugiej części.

Legend of Grimrock 2 pozostanie wierny oryginałowi - nowe szczegóły i screeny

Rdzeń rozgrywki będzie wierny oryginałowi. Twórcy Legend of Grimrock 2 zamierzają zaimplementować w grze poprawki na podstawie sugestii fanów pierwowzoru. Tym razem akcja toczyć się będzie na wyspie Nex, która znajduje się z daleka od cywilizacji. Zwiedzimy ciemne lasy, zamglone bagna, tunele oraz starożytne ruiny, gdzie poznamy tajemnice, jakie skrywają te miejsca.

W drugiej odsłonie Legend of Grimrock pokierujemy grupką więźniów, którzy za wszelką cenę będą próbowali wydostać się z Nex. Chcąc tego dokonać bohaterowie będą musieli zmierzyć się z wieloma zróżnicowanymi zagadkami, podczas których gracze poznają nowe rozwiązania w mechanice zabawy, a także stawią czoła wielu nowym potworom charakteryzującym się ulepszoną sztuczną inteligencją.

GramTV przedstawia:

Autorzy Legend of Grimrock 2 zapowiadają ulepszony crafting, a także całkowicie przeprojektowany system umiejętności (pojawi się opcja kupowania perków), dzięki któremu rozwijanie postaci ma być bardziej elastyczne. Pojawi się ponad sto nowych przedmiotów, będą też nowe czary, nowe grywalne rasy i nowa klasa postaci.

Legend of Grimrock 2 trafi na systemy Windows i OS X jeszcze w tym roku. Poniżej możecie zobaczyć trzy nowe screeny z gry,

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
28/01/2014 15:38

Ja nie pamiętam, żebym cokolwiek grindował w log, po prostu szło się przed siebie. Mam nadzieję, że dwójka da mi równie dużo zabawy jak jedynka.

Usunięty
Usunięty
28/01/2014 12:04

A ja bym chciał, żeby było mniej grindowania pod koniec gry, bo straciłem ochotę przejścia, gdy musiałem zacząć wbijać poziomy na przerośniętych jaszczurkach (o ile dobrze pamiętam). Powinno to wszystko być bardziej płynne. Nie pogardziłbym też czymś więcej niż zwykłym Dungeon Crawlingiem. Mają podstawę, wystarczy to tylko ulepszyć.

Usunięty
Usunięty
28/01/2014 10:34

Chcialbym system aktywnej pauzy




Trwa Wczytywanie