Twórcy Alien: Isolation o nieprzewidywalnej rozgrywce nieopierającej się na skryptach

Robert Sawicki
2014/01/20 12:22
8
0

I choć do dzisiaj widzę umiejętnie i w umiarze wykorzystane skrypty jako coś, co danej produkcji może co najmniej pomóc, tak przyklapuję The Creative Assembly za podjęcie trudu stworzenia czegoś, co przy każdym kolejnym przejściu będzie nieco inne.

Twórcy Alien: Isolation o nieprzewidywalnej rozgrywce nieopierającej się na skryptach

W rozmowie z redaktorem angielskiego Official PlayStation Magazine, kierownik działu artystycznego Jude Bond wypowiedział się w kwestii tego, jak bardzo rozgrywka opiera się o przygotowane wcześniej skrypty.

"Chcieliśmy stworzyć nieprzewidywalnego Aliena, który mógłby pojawić się obok nas w niemal każdej chwili. W założeniu tak samo ważne jest to, czy Alien jest gdzieś przy nas, czy też nie ma go wcale. Mógłby kryć się w ciemnym kącie pokoju, ale nie wiemy tego my, nie wiecie tego Wy, więc jedynym sposobem jest samodzielne sprawdzenie, czy coś tam na nas nie czeka" - powiedział Jude. Od siebie dodał też nieco główny projektant Gary Napper mówiąc, że tego typu działania Aliena nie są oskryptowane. "Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że horrory z oskryptowanymi checkpointami nikogo nie wystraszą" - stwierdził Napper.

GramTV przedstawia:

Oczywiście, jak widać po trailerach, skrypty częściowo w grze obecne będą, ale nie będą bezpośrednio odnosiły się do tego, jak i kiedy zostaniemy wystraszeni (czy też przyłapani) przez Aliena podczas zwiedzania statku.

Gra pojawi się jeszcze w tym roku na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One. Na temat Alien: Isolation wypływa ostatnio sporo ciekawych informacji, więc jeśli jesteście zainteresowani, to śmiało.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
21/01/2014 09:52
Dnia 20.01.2014 o 16:05, KRL napisał:

Na pudełku od FarCry 2 również było napisane "non-scripted AI", a wyszło jak zawsze.

To, że AI jest durne nie znaczy, że jest skryptowane.

Usunięty
Usunięty
20/01/2014 16:31

"Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że horrory z oskryptowanymi checkpointami nikogo nie wystraszą" - stwierdził Napper.A Amnesia to co? Nie straszy?

Usunięty
Usunięty
20/01/2014 16:05

> Ja już chyba osiągnąłem maksimum statu oczekiwania na tytuł.> Każdy news to banan i wypieki na twarzy ;)> Dlaczego do premiery jeszcze tyle czasu?Na pudełku od FarCry 2 również było napisane "non-scripted AI", a wyszło jak zawsze.




Trwa Wczytywanie