Nintendo: Nie przyzwyczajajmy się do Zeldy w 60 klatkach na sekundę

Robert Sawicki
2014/01/20 23:52
5
0

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds jest jedną z niewielu gier na Nintendo 3DS, która oprócz tego, że wygląda świetnie, działa także w 60 klatkach na sekundę. Tyle że jeden taki przypadek nie świadczy o nowym trendzie w serii.

Nintendo: Nie przyzwyczajajmy się do Zeldy w 60 klatkach na sekundę

Reżyser opiekujący się The Legend of Zelda: A Link Between Worlds, Hiromasa Shikata, powiedział parę słów Game Informerowi w temacie 60 klatek na sekundę najnowszej Zeldy na Nintendo 3DS. To, co widzieliśmy wcześniej to tyle, że o taki wynik starano się głównie ze względu na efekt 3D generowany przez konsolę, gdzie przy sześćdziesięciu klatkach na sekundę będzie on najprzyjemniejszy dla oczu.

GramTV przedstawia:

Podobne stwierdzenie pojawiło się i tym razem, tłumacząc takie podejście od strony technicznej dbałością o możliwie najładniejszą i najpłynniejszą grafiką, podobnie jak przy poprzednich grach z serii. Tyle że jeśli któreś z kolejnych tytułów spod znaku The Legend of Zelda nie będą już wymagały takiej płynności, to najzwyczajniej w świecie może się ona nie pojawić.

W praktyce możemy spodziewać się ładniejszej Zeldy działającej nieco wolniej, niż A Link Between Worlds, za co nikt nie powinien się chyba obrazić.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
21/01/2014 09:47

A ja się cieszę, że nie boli mnie dupa i mam gdzieś takie pierdoły

PokerMorda
Gramowicz
21/01/2014 09:33

> Cieszę się, że mam PC-ta i nikt za mnie nie decyduje ile mam miec klatek na sekundę.Lalala... NfS Rivals... Lalala...

Usunięty
Usunięty
21/01/2014 09:30

Za to ktoś za Ciebie zdecydował, że nie będziesz mieć Zeldy. Na pocieszenie zostaną Ci klatki ^^




Trwa Wczytywanie