Oddworld: New 'n' Tasty z wierną ścieżką dźwiękową

Paweł Pochowski
2013/12/26 13:00
0
0

A także aktorem, który podkładał głos dla postaci w oryginalnej wersji gry.

Oddworld: New 'n' Tasty z wierną ścieżką dźwiękową

Twórcy gry Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty zaprezentowali na oficjalnej stronie gry nowy pamiętnik deweloperów. We wpisie skupiają się na stronie audio swojej produkcji i tłumaczą, na co i dlaczego się zdecydowali.

- Pracując przy New ‘n' Tasty odtwarzamy oryginalną ścieżkę dźwiękową. Trzymamy się tego samego stylu, co w pierwowzorze - powiedział Mike Taylor, odpowiedzialny za dźwiękową stronę produkcji dodając, że wszystkie przerywniki filmowe w grze wykonywane są od początku. Za muzykę - nową lub oryginalne numery w nowych aranżacjach - odpowiada Michael Bross.

GramTV przedstawia:

Jeśli chodzi o efekty dźwiękowe - istniała możliwość by użyć tych z Oddworld: Abe's Oddysee, lecz twórcy porzucili to z troski o jak najwyższą jakość ścieżki dźwiękowej. - Znaleźliśmy fragmenty głosów, ale nie w jakości CD, a także tylko niektóre. Dla przykładu mieliśmy głos dla Mudokon Slave, ale głos był przerobiony - obniżony lub podwyższony, ze względu na daną lokację i środowisko dookoła - tłumaczy Taylor dodając jednocześnie, że przy projekcie ponownie pracuje Lorne Lanning, który podkładał głos dla Abe i wypowiadał nieśmiertelne "follow me!". Co ciekawe, w rolę różnych Mudokonów wcielą się fani gry - Oddworld Inhabitants z puli chętnych powybierało osoby, których głos ostatecznie znajdzie się w grze. Wszystko po to, by zapewnić jak największą różnorodność w głosach Mudokonów.

Nowa wersja Oddworld: Abe's Oddysee zadebiutuje na PC, Linux oraz konsolach od Sony (PS3, PS4 oraz Vita) wiosną przyszłego roku. Bardzo możliwe jest, że gra zadebiutuje także na sprzęcie od Microsoftu, ale póki co - oficjalnie nic nie potwierdzono.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!