Microsoft: Model biznesowy w Killer Instinct traktujmy jako eksperyment

Patryk Purczyński
2013/11/23 11:12
9
0

Phil Spencer wstrzymuje się z oceną modelu biznesowego zastosowanego w bijatyce Killer Instinct, ponieważ sam jest ciekaw, jakie efekty przyniesie. Już teraz potrafi jednak wskazać jego zalety.

Microsoft: Model biznesowy w Killer Instinct traktujmy jako eksperyment

Killer Instinct można pobrać za darmo, ale wówczas w grze dostępna jest tylko jedna postać. Pozostałe trzeba dokupić - wszystkie w jednym pakiecie lub każdą z osobna. - Sądzę, że jest to eksperyment. Dopiero na podstawie obserwacji będziemy w stanie ocenić ten model biznesowy - przyznaje Phil Spencer z Microsoftu.

- Jako wewnętrzny producent lubimy eksperymentować z nowymi rzeczami. Oddanie graczom tylko jednej postaci i pozwolenie na to, by sami decydowali co kupić, jest bardzo interesującą strategią i sami jesteśmy ciekawi, jak to się rozwinie. Moim zdaniem takie rozwiązanie pasuje zwłaszcza do bijatyk, gdzie gracze zwykle walczą tylko dwiema czy trzema postaciami, a resztę ignorują - zauważa.

GramTV przedstawia:

- Taki model biznesowy ma swoje zalety także z punktu widzenia producenta. Twórcy gry mogą uwolnić swoją kreatywność i próbować aktywizować graczy na różne sposoby - dodaje.

Killer Instinct to jeden z tytułów startowych Xboksa One.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
24/11/2013 14:18

Pomysł nie jest taki nowy, ot wystarczy spojrzeć na gry MOBA. Chociaż w takim Leauge of Legends całość jest pomyślana uczciwiej wobec graczy - nowe postaci możemy kupować zarówno za realną gotówkę, jak i za punkty zdobywane za granie, dodatkowo co tydzień na próbę udostępnianych jest za darmo 10 bohaterów. Prawdziwe pieniądze kosztują też skórki do postaci. I to jest fajny model - na LoLa w sumie wydałem już więcej niż na produkcje z klaycznym modelem sprzedaży, ale nie czuję się wcale oszukany - bo cała zawartość gry niezwiązana z kosmetyką jest naprawdę dostępna za darmo i dla każdego, na żadnego bohatera którego sobie upatrzymy nie trzeba zbierać punktów dłużej niż kilka dni-tygodzień.

Kafar
Gramowicz
23/11/2013 17:13

A ile kosztuje jedna postać? bo znając życie mikropłatności to pełna gra może kosztować z jakieś 5 razy tyle co normalna gra:P ale nie wiem ile kosztuje postać. (tylko postacie można kupować? czy jeszcze na czymś chcą zarobić?)edit: pod linkiem są ceny sorry nie zauważyłem go :P

Usunięty
Usunięty
23/11/2013 16:05

> > Pamiętam że kiedyś coś podobnego nazywało się wersja demonstracyjna.> Też pamiętam takie dawne czasy:D A pełen pakiet postaci to coś zwanego gra premierowa> była...No patrz, to zupełnie jak teraz.




Trwa Wczytywanie