3DS z kandydatem do tytułu gry roku? Przegląd ocen The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Patryk Purczyński
2013/11/16 18:53

Niemal co trzecia ocena The Legend of Zelda: A Link Between Worlds jest notą maksymalną. Aktualna średnia gry z 3DS-a stawia ją w pozycji pozwalającej rywalizować z najwybitniejszymi tytułami tego roku.

3DS z kandydatem do tytułu gry roku? Przegląd ocen The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Zelda wraca do najwyższej formy. Seria, która ma swoich przedstawicieli w górnych rejonach klasyfikacji wszech czasów, nie zawodzi w najnowszej odsłonie dostępnej wyłącznie na 3DS-ie. Średnia ocen The Legend of Zelda: A Link Between Worlds to 91/100, a maksymalne noty wystawiały jej tak prestiżowe tytuły, jak Game Informer czy Joystiq. Zobaczmy zatem, za co tak chwalony jest nowy exclusive z obozu Nintendo.

Game Informer - 100/100

To nie jest zwyczajny hołd; gra jest równie doskonała co A Link to the Past, nie dostrzegam ani jednej rzeczy, której A Link Between Worlds nie robiłoby lepiej. Pod każdym względem A Link Between Worlds jest dokładnie taką grą, jakiej życzyliby sobie fani Zeldy.

VideoGamer - 100/100

Dzięki jednej z najlepszych opraw muzycznych, jaką kiedykolwiek słyszałem w grach, inteligentnym projekcie lochów, niesamowitym użyciu 3D i mechanizmu łączenia, który nieustannie będzie nabierał i stawiał wyzwanie twojemu umysłowi, a także licznym odniesieniom do wcześniejszych części serii moje serce było bliskie wyrwania się w akcie radości z klatki piersiowej. Ta produkcja ma pewną pozycję pośród innych znakomitych gier spod znaku Zeldy.

Nintendo Life - 100/100

Bez cienia wątpliwości The Legend of Zelda: A Link Between Worlds jest obecnie najlepszą grą, jaką można dostać na 3DS-a.

Meristation - 95/100

Ten tytuł z miejsca wchodzi do klasyki, prezentując wszystko co najlepsze ze starej szkoły Zeldy i nowych pomysłów Nintendo wdrażanych przez ostatnie lata. Cudowne projekty poziomów, znakomici bossowie i mechanika pod pewnymi względami lepsza od tego, z czym mieliśmy do czynienia na DS-ie.

Shacknews - 90/100

Przyznam szczerze: nie sądziłem, że Nintendo potrafi jeszcze zrobić Zeldę na takim poziomie jakościowym. A Link Between Worlds może wraz z upływem lat nie wejść do klasyki wzorem A Link to the Past, ale to godny następca i współczesne arcydzieło na swoich własnych prawach.

GramTV przedstawia:

Metro GameCentral - 90/100

Jedna z najlepszych odsłon w historii serii, która w dodatku pisze od nowa pewne sprawdzone formuły, robiąc to w zaskakujący i zaskakująco udany sposób.

GameSpot - 90/100

Zwykle nie rajcuje mnie gra w 3D, ale w A Link Between Worlds po prostu nie chciałbym grać w żaden inny sposób.

USGamer - 80/100

A Link Between Worlds podejmuje pewne, tak niezbędne, kroki, by wstrząsnąć pewnymi rzeczami. Robi to jednak w światach, które fani serii znają wręcz za dobrze i wiadomo, co mówią o podobieństwach. To dobry pierwszy krok Nintendo w celu rewitalizacji Zeldy, ale następny przystanek w tej wycieczce powinien być dużo bardziej wyrazisty.

Edge - 80/100

Nerwowość Nintendo związana z możliwością odstraszenia nowych graczy nieustannie podkopuje wszelkie próby ALBW zrobienia czegoś nowego.

Destructoid - 65/100

Głównym problemem A Link Between Worlds jest to, że koniec końców brakuje temu tytułowi serca. Nie ma w nim żadnego definiującego momentu, żadnych godnych zapamiętania złoczyńców lub bohaterów, żadnych prawdziwie nowych przedmiotów, które zaznaczyłyby swoją obecność w serii. Produkcja ta z całą pewnością jest grywalna pod każdym względem, ale nie czułem tej magii, której w przeszłości tak wiele razy doświadczałem.

Komentarze
39
Usunięty
Usunięty
18/11/2013 15:23

Kupilem kiedys na gram.pl The Legend of Zelda: Ocarina of Time na mojego 3DS, skuszony wszechobecnymi zachwytami ta gra i seria, a dostalem infantylna gre o ratowaniu krolewny. Nie dla mnie. Drugi raz sie nie dam nabrac.

ww3pl
Gramowicz
18/11/2013 09:14
Dnia 18.11.2013 o 03:08, Smooqu napisał:

Nigdy nie zrozumiem fenomenu Nintendo. Obejrzałem recenzje tej gry na youtubie i sama mechanika wygląda bardzo fajnie, ale graficznie to mój smartphone generuje po stokroć ładniejszą grafikę.

Też nad tym ostatnio myślałem, ale szczególnie długo kombinować nie musiałem.Jasne, smartfony są potężne - zarówno w odniesieniu do 3DS, jak i Vity, a po części nawet X360 i PS3.Tyle tylko że ludzie, którzy tworzą gry na smartfona albo tej mocy wykorzystać nie potrafią, albo nie chcą, albo ich dział artystyczny ma równie dużo pasji i doświadczenia, co Janina z warzywniaka pod moim blokiem.O tym, ile żyje zwykły DS i co siedzi w nim już nie wspomnę.

Usunięty
Usunięty
18/11/2013 03:08

Nigdy nie zrozumiem fenomenu Nintendo. Obejrzałem recenzje tej gry na youtubie i sama mechanika wygląda bardzo fajnie, ale graficznie to mój smartphone generuje po stokroć ładniejszą grafikę.Patrząc na stronę techniczną ich gier 3DS powinien kosztować 150 zł.




Trwa Wczytywanie