Killzone: Shadow Fall bez ekranów ładowania; twórcy o płynności rozpoczęcia rozgrywki

Robert Sawicki
2013/11/12 11:31
6
0

Mimo tego, że większość gier na PlayStation 4 wymaga instalacji, nawet jeśli często przebiega ona w tle już od momentu włożenia płytki do napędu, wiążą się z tym pewne udogodnienia. Bardzo przyjemne udogodnienia.

Killzone: Shadow Fall bez ekranów ładowania; twórcy o płynności rozpoczęcia rozgrywki

Redaktorzy Polygon brali udział w prezentacji Killzone: Shadow Fall na PlayStation 4 i mieli też okazję porozmawiać nieco z twórcami na temat technicznych szczegółów ich nadchodzącego tytułu. Przy pierwszym włączeniu gry, od momentu włożenia płyty do napędu aż do rozpoczęcia rozgrywki (wliczając w to 1,5-minutowy film wprowadzający), gracze będą musieli poświęcić 2 minuty i 44 sekund swojego czasu.

"Całość jest znacznie bardziej płynna niż w przypadku poprzednich konsol. Nie ma już ekranów ładowania przy przechodzeniu przez kolejne poziomy, co moim zdaniem jest niezwykłym osiągnięciem. Kiedy zaczynaliśmy z grą, nie byliśmy przekonani, że jest to w ogóle możliwe" - powiedział Hermen Hulst z Guerilla Games.

GramTV przedstawia:

Zdaniem Hulsta, ekrany ładowania stają się czymś "retro". Nawet jeśli zdecydujemy się pobrać grę z PlayStation Store, gra pozwoli nam zagrać już po pobraniu dwóch pierwszych poziomów - i jeśli mamy wystarczająco szybkie połączenie z Internetem, gra prawdopodobnie pobierze się zanim jeszcze ją skończymy. Jeśli nie zostaliśmy błogosławieni dobrym łączem, po przejściu ściągniętych etapów wystarczy przełączyć konsolę w tryb czuwania, na którym PlayStation 4 pobierze resztę gry.

Killzone: Shadow Fall jest tytułem startowym PlayStation 4 i ukaże się 29 listopada 2013 roku.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
12/11/2013 16:40

W Uncharted (?) tez nie bylo ekranow ladowania, oprocz jednego dlugiego jak cholera na samym poczatku. Pewnie, wywalic to. Jeszcze zrozumiem jakies wyjatkowo dobre artworki, czy garsc naprawde przydatnych hintow (nie "wcisnij R2 by rzucic granat", to gowno mam w ustawieniach sterowania), ale w wiekszosci gier to tylko wnerwia. Smierc ekranom ladowania (tzn. tym nedznym, jak w Kz na przyklad ^^);

Usunięty
Usunięty
12/11/2013 16:21

>"Na Pc już to dawno możliwe no ale co ja tam wiem> Marzyłbym o tym, żeby na PC dało się odpalić grę po ściągnięciu dwóch poziomów.>"Ok to jest plus jedynyFanboy Pc?

Usunięty
Usunięty
12/11/2013 15:24
Dnia 12.11.2013 o 13:43, Dared00 napisał:

> Na Pc już to dawno możliwe no ale co ja tam wiem Marzyłbym o tym, żeby na PC dało się odpalić grę po ściągnięciu dwóch poziomów.

Ok to jest plus jedyny




Trwa Wczytywanie