Bungie miało "kompleks Halo" przy projektowaniu Destiny

Piotr Bajda
2013/11/02 13:44
3
0

"Kompleks Halo" może być określeniem na wyrost, stąd cudzysłów. Samo Bungie przyznaje jednak, że w fazie projektowania jednym z głównych kryteriów było stworzenie gry różniącej się drastycznie od Halo.

Bungie miało

Proces tłumaczy scenarzysta Destiny, Eric Osborne.

Artyści starali się odejść daleko od science fiction przez wzgląd na dziedzictwo i historię Halo. Zadawali sobie pytanie "Co może być drastycznie inne po 10 latach?". W sieci można znaleźć grafiki koncepcyjne napędzanego fantasy świata z rycerzami, mieczami, magią i białym miastem na wzgórzu.

GramTV przedstawia:

To było czyste fantasy, ale im więcej pracowali, tym mocniej zdawali sobie sprawę, że czują zew science fiction i zabierają sobie kreatywną przestrzeń. Pomyśleli zatem" "A co gdyby zderzyć ze sobą te dwie rzeczy?"

Znamy odpowiedź na to pytanie, bo jest nią Destiny w takiej formie jaką poznaliśmy. Wszystko wskazuje na to, że decyzja była słuszna, bo nowy świat wykreowany przez Bungie jest co najmniej intrygujący.

Odwiedzimy go na całego wiosną przyszłego roku, ale przedsmak wrażeń dadzą startujące powoli beta testy.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
03/11/2013 11:59

Wartość tej informacji jest dosyć niska …Jeśli chodzi o grę, to zobaczymy co im z tego wyjdzie. Dla mnie to zbyt fenomenalnie nie wygląda … ale kto wie.

Usunięty
Usunięty
02/11/2013 21:52

Gdyby Halo mogło mieć dziecko z Borderlands pewnie wyglądałoby podobnie do Destiny ;)

Usunięty
Usunięty
02/11/2013 21:43

Z całym szacunkiem, ale już na początku polegli, bo postawili na FPS, ale jak im dobrze w realiach Sci-Fi i FPS, to ich sprawa. Może to będzie dobra gra.




Trwa Wczytywanie