Deep Down - nowe szczegóły na temat realiów, podziemi i komponentu online

Małgorzata Trzyna
2013/09/16 17:56
3
0

Producent wykonawczy Deep Down, Yoshinori Ono, udzielił wywiadu magazynowi Famitsu, w którym zdradził kilka nowych szczegółów na temat RPG o odczytywaniu wspomnień.

Deep Down - nowe szczegóły na temat realiów, podziemi i komponentu online

  • Akcja Deep Down toczy się w Nowym Jorku w 2094 roku, ale bohaterowie gry będą mogli podróżować w czasie.
  • W grze pojawią się Kruki (Ravens), czyli ludzie o wyjątkowych umiejętnościach, takich jak możliwość przenoszenia się w przeszłość czy odczytywania wspomnień obiektów. Ich celem jest dowiedzieć się, jak naprawdę wyglądały wydarzenia w przeszłości lub odkryć, jakie emocje im towarzyszyły.
  • Motywem przewodnim gry są ludzkie emocje, które zostaną odzwierciedlone w różnych podziemiach. Bohaterowie, po zagłębieniu się w nie, będą mogli odnaleźć wspomnienia i myśli oraz je odczytać.
  • Świecący pasek DualShocka 4 również będzie odzwierciedlał aktualne emocje za pomocą koloru. Gdy bohaterowie usłyszą „głosy z przeszłości”, dobędą się one z wbudowanego głośnika w kontrolerze.
  • Grafika ma być niemal fotorealistyczna, twórcy zwracają uwagę nawet na takie szczegóły jak zabrudzenia czy rdza na zbroi i broni, co nie będzie polegało jedynie na nałożeniu nowych tekstur.
  • W Deep Down będzie można grać wyłącznie w trybie online. System ma być jednak stworzony tak, by użytkownicy nie przepadający za zabawą przez sieć nawet nie zorientowali się, kiedy gra stała się grą online.
  • Zwolennicy rozgrywki solo nie będą zmuszani do współpracy z innymi. W każdej chwili będzie można przełączyć się między trybami single-player i multiplayer. Jednak dzięki wymianie informacji z innymi graczami będzie można zrozumieć, czemu Kruki działają razem i czego szukają w przeszłości.
  • Twórcy planują wspierać grę, wydając nowe wersje i duże aktualizacje w regularnych odstępach czasu.
  • Podziemia w grze będą generowane proceduralnie. Gracze nigdy nie zajrzą zatem do dwóch identycznych lokacji, choć nie będą one w 100% generowane losowo. Wprowadzenie tego systemu stało się możliwe dzięki wystarczającej ilości pamięci i mocy obliczeniowej PlayStation 4.
  • Yoshinori Ono podkreślił, że praca z PlayStation 4 jest łatwa i przyjemna - twórcy bez trudu mogli implementować różnorodne elementy, przy zapewnieniu odpowiednio wysokiej jakości.
  • Gra wejdzie w fazę beta-testów wkrótce po ukazaniu się PS4 na rynku.
  • Zespół rozważa możliwości wykorzystywania PS Vita oraz smartfonów i tabletów.

GramTV przedstawia:

Więcej o Deep Down dowiemy się podczas Tokyo Games Show, które odbędzie się już w tym tygodniu.

Komentarze
3
Dared00
Gramowicz
16/09/2013 19:09
Dnia 16.09.2013 o 19:08, LESZ3u napisał:

"Dungeonów"? Serio?

Nowe detailsy na topic dungeonów. Oczywiste.

Usunięty
Usunięty
16/09/2013 19:08

"Dungeonów"? Serio?

Usunięty
Usunięty
16/09/2013 19:06

Assassins Creed + Dark Souls = Deep Down ?




Trwa Wczytywanie