Blizzard zapowiada dodatek do Diablo III - Reaper of Souls, zobacz film wprowadzający i zwiastun rozgrywki

Małgorzata Trzyna
2013/08/21 14:30

Podczas konferencji prasowej Blizzarda na gamescomie zapowiedziano dodatek do Diablo III zatytułowany Reaper of Souls. Wprowadzi on nową klasę, dodatkowy akt oraz nowe możliwości związane z końcowym etapem gry.

Dyrektor gry, Josh Mosqueira, zapowiedział, iż Reaper of Souls przedstawi nową, mroczniejszą historię niż poprzednio. Fabuła skupi się na Malthaelu – aniele śmierci, będącym jednym z najgorszych czarnych charakterów, który pokusił się o sięgnięcie po czarny kamień duszy, kryjący w swym wnętrzu duszę samego Diablo. Malthael posiada straszliwą moc wysysania dusz z ludzi Sanktuarium i przemieniania ich w swoich sługusów.

Nową klasą w grze będzie Krzyżowiec – święty rycerz w ciężkiej zbroi, przywodzący na myśl Paladyna z Diablo II. Będzie on potrafił ogłuszać tarczą i wykorzystywać technikę zwaną Falling Sword, dzięki której bohater zamienia się w błyskawicę i uderza z nieba.

GramTV przedstawia:

Zmiany zostaną wprowadzone w systemie zdobywania przedmiotów. Dzięki systemowi Loot 2.0 wzrośnie szansa na zdobycie wyposażenia odpowiedniego dla naszej klasy. Całkowita liczba wypadających przedmiotów z potworów zostanie zredukowana, by gracz nie podnosił zupełnie bezużytecznych rupieci. W grze pojawi się także nowy rzemieślnik, Mystic, który pozwoli graczom na ponowne losowanie statystyk przedmiotów.

W końcowym etapie gry pojawi się nowa opcja zwana „Loot Ruins”, dzięki której gracze będą mogli zwiedzać losowe dungeony wypełnione losowymi potworami. Maksymalny poziom postaci zostanie podniesiony do 70.

Poniżej znajdziecie zwiastun rozgrywki:

Komentarze
80
Usunięty
Usunięty
22/08/2013 14:05
Dnia 22.08.2013 o 12:31, Pietro87 napisał:

Ciekaw jestem czy wykorzystają ten fanowski projekt na "talizman nefalema".

Raczej malo prawdopodobne. Raz, ze pewnie za duzo by bylo problemow natury prawnej (bo rok po premierze autor moglby ich podac do sadu za wykorzystanie jego pomyslu), dwa, ze oni raczej srednio sluchaja community. To by bylo zbyt piekne, by bylo prawdziwe.

Dnia 22.08.2013 o 12:31, Pietro87 napisał:

Mam nadzieje, ze chociaż te pargony i rozdysponowanie punktów to będzie rzecz permanentna...

Mysle, ze chyba najlepszym rozwiazaniem byloby zrobienie czegos na zasadzie Badass Ranks w Borderlands 2 - rozdysponowanie punktow jest permanentne, ale odnosi sie do wszystkich postaci na danym koncie. Dzieki temu tworzenie kolejnych postaci byloby latwiejsze (zaczynalyby z lepszymi statsami), ale tez trzeba by bylo sie zastanowic, czy rzeczywiscie ladowanie wszystkiego w Vit i Str (przykladowo) ma sens, bo jesli stworzymy sobie Wizarda, to raczej srednio na tym skorzysta.

Zekzt
Gramowicz
22/08/2013 12:31

Ciekaw jestem czy wykorzystają ten fanowski projekt na "talizman nefalema".Koleś zrobił tam kawał świetnej roboty i dal naprawdę sensowny i fajny pomysł na dodatkowy sub-system pozwalający modyfikować postać [właśnie poprzez rzeczony talizman i jego rożne metody "konfiguracji"]Gdyby to weszło w dodatku było by super.Obok pargonów pojawił by się też drugi system podkręcania swojej postaci.Btw same pargony w wersji 2.0 - ciekawe czy w zakładce damage można podkręcić np AS i CD.Bo wtedy dla mnie kompletnie zbędna stała by się godzina wiedźm [czyli obecnie jedyny słuszny pasek i zapewne w dodatku dalej topowy pasek.. chyba, ze dadzą jakiś inny też z cd+as]Podkręcił bym sobie wtedy as o 9 i cd o 50 pargonem a na pasku wsadził coś zupełnie innego [np setowy blackthorn czy co tam z ilvl 70 dodadzą w grze]Ten system ma szanse rozwiązać kwestie przedmiotów BIS. Na dobra sprawę zależnie od tego jak ktoś się zbuduje to dla każdego co innego może być BIS.Chyba, ze dadzą kompletnie ciała i pargony będą nabijać pule punktów na zasadzie i na przykładzie :Mamy nabite 150pktMożemy je rozdać w statystyki główne np int/dex/wit itp lub w innej zakładce w jakieś specyficzne bonusy.I teraz nie rozdajemy ich permanentnie, tylko jak damy np 50 w int to z puli 50 ubywa, ale w każdej chwili możemy te 50 int wyzerować i przywrócić do puli 150 pkt do użycia.To by był kompletnie chybiony i poroniony pomysł.Bo każdy co chwile by się tylko dostosowywał do sytuacji [potrzebne większe hp i kryt na pvp - spoko, dwa kliknięcia i zrobione]Mam nadzieje, ze chociaż te pargony i rozdysponowanie punktów to będzie rzecz permanentna...

Usunięty
Usunięty
22/08/2013 11:59
Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Że tłuczesz tą postać, levele lecą, itemy dropią, ale nie ma co robić potem.

Ale przeciez praktycznie kazdy h''n''s wlasnie tak wyglada - dobijasz do pewnego poziomu i albo tworzysz nowa postac, albo ganiasz stara, probujac zebrac najlepszy loot. Jesli takie cos Cie nie urzadza, to znaczy, ze ten gatunek po prostu nie jest dla Ciebie.

Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Tylko co Ty osiągasz w Diablo 3 ?

Ludzie na tym zarabiaja, i to czasem ciezkie pieniadze - po kilkaset czy nawet kilka tysiecy euro. Najpierw inwestuja czas (a czesto i prawdziwe pieniadze) w postac, a potem wlasnie farmia, zbierajac najlepsze przedmioty i wystawiajac je na sprzedaz.

Dnia 21.08.2013 o 22:54, Brambor napisał:

Dlatego od dawna uważam, że Blizz zamiast urozmaicać gameplay sztucznie przedłuża rozgrywkę, skłaniając graczy do powtarzania tych samych czynności, przedstawiając to jako nowe ekscytujące wyzwania.

A niby jak maja te rozgrywke urozmaicic, jak rany? To h''n''s, tu raczej nie ma miejsca na nic nowego. Co maja zrobic, tryb Deathmatch? Capture the Flag? To nie ten gatunek.




Trwa Wczytywanie