Transmisja na żywo z konferencji prezentującej multi w Call of Duty: Ghosts

Paweł Pochowski
2013/08/14 19:00

Jeszcze dziś wieczorem poznamy szczegóły trybu wieloosobowego w Call of Duty: Ghosts. Do transmitowanej z Los Angeles na żywo konferencji pozostało mniej niż pół godziny.

Transmisja na żywo z konferencji prezentującej multi w Call of Duty: Ghosts

Konferencję możecie obejrzeć zarówno poprzez oficjalną stronę gry, umieszczony poniżej player jak i przez Xbox Live - ta ostatnia opcja jako jedyna zawiera dostęp do specjalnego, ekskluzywnego wideo zza kulis. Wydarzenie rozpoczyna się o godzinie 19:30 naszego czasu.

Call of Duty: Ghosts przygotowywane jest zarówno na PC, PlayStation 3, Xbox 360 jak i PlayStation 4 oraz Xbox One. Liczymy więc na to, że dzisiejsza konferencja rzuci trochę światła na ewentualne różnice w trybach wieloosobowych pomiędzy obecnymi, a nowymi konsolami. No i oczywiście mamy nadzieję dowiedzieć się, czy w wieloosobowej rozgrywce oprócz innych graczy będzie towarzyszył nam najlepszy przyjaciel człowieka - pies. Konferencję na żywo możecie obejrzeć poniżej. Podzielcie się w komentarzach Waszymi wrażeniami.

GramTV przedstawia:

Komentarze
28
saborcat-14
Gramowicz
16/08/2013 14:11

@polskinikopolecam obejrzeć gameplaye dostępne na YT. Na pierwszy rzut oka widać grafika uległa poprawie trzeba chyba być zaślepionym hejterem aby tego nie dostrzec.Audio jest różnica, zwłaszcza w tunelach, budynkach . Dźwięk jak i wygląd broni jak kto woli mi on pasuje.Nowe bronie tryby itp. przynajmniej coś dają w przeciwieństwie do "konkurencji"Kilka oksryptowanych miejsc racja tak samo ma je nowy BF4 jeden wieżowiec i raptem 2-3 miejsca w którym zapada się ulica. CoD otrzyma również możliwość znacznego przebudowania(zniszczenia) map w trakcie gry za sprawą "Odin strike"Co do destrukcja otoczenia możliwość niszczenia ścian dodani fizyki, sądzę że w CoD ciężko było by to dodać nie zmieniając założenia Gry.W BF mamy duże mapy i po 30-50 budynków i innych tego typu elementów. Mapy w CoD są małe często prócz paru murków i 1-2 budynków nie ma nic. Wystarczył by jeden nalot lub ostrzał np. z Ac-130 i z całej mapy został by tylko gruz, jakoś nie wyobrażam sobie gry na takiej "mapie".Czasem mam wrażenie że ludzie hejtują CoDa tylko dlatego że nie jest klonem BFa. I dobrze niech będą inne niech każdy ma wybór na co wyda pieniądze i w co chce grać. Dodanie pojazdów czy mechów to całkowicie nie paduje do CoDa. To to samo co dodanie ich do CSa czy Quake po prostu tu nie pasują i już. Przymusu kupna nie ma a na runku jest wiele FPS-ów CoD, BF ,TF2, ARMA, Red Orchestra, Farcry, Crysis, itd. - każdy cos dla siebie znajdzie.

Usunięty
Usunięty
15/08/2013 11:49
Dnia 15.08.2013 o 03:41, saborcat-14 napisał:

Polepszona grafika, poprawione audio, zmiany w mechanice poruszania, nowe tryby gier, bronie, perki, killstreaki, przebudowany system tworzenia klas, zniszczalne elementy map, wojny klanów i rozwinięte opcje społecznościowe.

Polepszona grafika? Proszę, nie ośmieszaj się, to jest to samo...Polepszone audio? Bronie nadal brzmią śmiesznie w porównaniu z innymi grami...Nowe tryby, bronie, perki? Coś muszą dać, żeby powiedzieć, ze to "nowa" gra...Zniszczalne elementy map? Z tego co widać po tych filmikach to jest 3 elementy na krzyż oskryptowane...Przebudowany system tworzenia klas? Juz od kilku części jest i nie niezbyt zły, także nawet jakby tego nie zmieniali to nic by się nie stało...Wojny klanów? Nawet gry f2p mają takie elementy, więc nie ma się czym zachwycać...

Usunięty
Usunięty
15/08/2013 11:40
Dnia 15.08.2013 o 03:41, saborcat-14 napisał:

A co według was nie było by kotletem ? klon BF czy zrobienie z CoDa - RTS lub wyścigów ?

Destrukcja otoczenia.




Trwa Wczytywanie