Producenci silnika Unity wybiorą najlepsze powstałe na nim gry

Piotr Bajda
2013/08/08 10:42
7
0

Właśnie ogłoszono finalistów.

Producenci silnika Unity wybiorą najlepsze powstałe na nim gry

Unity Technologies zaplanowało w dniach 28-30 sierpnia imprezę Unite 2013. Wśród wielu konferencji, pogadanek, prezentacji i okazji do poznania wpływowych ludzi, znajdzie się też chwila na rozdanie nagród Unity Awards 2013.

Przewidziano kilka kategorii, w których nagrodzone zostaną najlepsze produkcje napędzane silnikiem Unity. Z 375 nadesłanych zgłoszeń do finału wybrano:

Golden Cube, czyli gra najlepsza z najlepszych

  • Endless-space -Amplitude Studios
  • Kentucky Route Zero – Cardboard Computer
  • Offensive Combat – U4iA Games
  • Pid – Might & Delight
  • The Room – Fireproof
  • Year Walk – Simogo

Najlepsza oprawa 3D

  • Endless-space – Amplitude Studios
  • Guns of Icarus Online – Muse Games
  • Kentucky Route Zero – Cardboard Computer
  • New PAL Online – Dream
  • Pid – Might & Delight
  • The Drowning – Scattered Entertainment

Najlepsza oprawa 2D

  • Element4l -I-Illusions, View game
  • Girls Like Robots – Popcannibal
  • Strata – Graveck
  • The Other Brothers – 3D Attack,
  • The Silent Age -House on Fire
  • Year Walk – Simogo

Najlepsza rozgrywka

  • Bad Piggies – Rovio
  • Endless-space – Amplitude Studios
  • Offensive Combat – U4iA Games
  • Pid – Might & Delight
  • Solstice Arena – A Bit Lucky, View game
  • The Room – Fireproof

Osiągnięcie technologiczne

  • Ballistic – Aquiris
  • Endless-space – Amplitude Studios
  • Marmoset Skyshop – Marmoset,
  • Museum of the Microstar – RUST LTD
  • Sphero – Sharky the Beaver – Sphero
  • The Drowning – Scattered Entertainment

Najlepszy projekt VizSim

  • Datascape – Daden
  • Preview – Holopoint Interactive we współpracy with Bennett Design
  • Roman Forum – Department of Media and Comunication at the University of Oslo w bliskiej współpracy z CodeGrind AB i Tag of Joy
  • Sports Venue Planner – Vizerra
  • TeamLabBody – TeamLabBody, Inc.
  • TerraViz – NOAA

Najlepszy projekt nie będący grą

  • Become Iron Man – Apache
  • Immersive – GraphicStream
  • iTrigger – Poj Studios Louvre Lens’s Multimedia Mobile Guide – Orange we współpracy z Louvre Lens oraz Polymorph
  • Pajanimals – N-Fusion
  • Sneak a Snack – U.n.I Interactive

GramTV przedstawia:

Najlepszy projekt uczniowski

  • Lens – Out of Focus Games – UC Santa Cruz
  • Noomix – Missing Kangaroo Productions – University of Applied Sciences, Salzburg
  • Of Light and Shadow – 12 Angry Devs – University of Applied Sciences, Salzburg
  • Shattered – Jan Werner & Yury Schicker/Zurich University of the Arts
  • SmartVCS – Girish Balakrishnan/Drexel University
  • Tessallation – David Bayzer, Sean Cannata, Graham Gilreath, Christopher Klein,
  • Kristen Lambert, Eric Spevacek – DePaul University

Wybór społeczności

  • Bad Piggies – Rovio
  • Fantasy Adventure – USERJOY
  • Endless-space -Amplitude Studios
  • Kentucky Route Zero – Cardboard Computer
  • Knights of Pen and Paper – Behold Studios
  • New PAL Online – Dream
  • Solstice Arena – A Bit Lucky
  • Surgeon Simulator 2013 – Bossa
  • The Room – Fireproof
  • Year Walk – Simogo

Unity rośnie w siłę z dnia na dzień. Strach pomyśleć, jakie gry trafią do grona finalistów za rok. Ale nie mamy czego się obawiać, na rozwoju technologii skorzystamy przede wszystkim my.

Komentarze
7
Gumisiek2
Gramowicz
09/08/2013 12:25
Dnia 08.08.2013 o 12:20, czopor napisał:

cukierkową grafikę (gdzie taka musi być jeśli targetem są również gracze ze starszymi komputerami).

Co ma cukierkowa grafika do starszych komputerów? o_O

MisioKGB
Gramowicz
09/08/2013 08:05

Dreamfall Chapters: The Longest Journey będzie siedział na tym silniku :)To fajna inicjatywa, jeśli zasłużyli sobie to i niech dostaną licencję

Usunięty
Usunięty
08/08/2013 12:20

> Na pewno na złe im to nie wyjdzie. Ale czy gry nie powinny zostać wybrane przez graczy?Nie. Wystarczy kategoria wybór społeczności.Twórcy silnika lepiej wybiorą grę w kategorii np grafiki niż gracze, gdzie jeden woli mroczne klimaty a inny narzeka np na cukierkową grafikę (gdzie taka musi być jeśli targetem są również gracze ze starszymi komputerami). Nie wspominając już, że większość graczy umie ocenić tylko ogół, nie patrząc na szczegóły.




Trwa Wczytywanie