Lubicie "kaczkumenty"? Zobaczcie ten o kierunku artystycznym w DuckTales: Remastered

Piotr Bajda
2013/07/26 19:29
3
0

Praca przy odkurzaniu kochanego przez wielu klasyka to ciężki kawałek chleba. Pójdź na łatwiznę, nie zmieniając zbyt wiele - oberwiesz. Wczuj się zbytnio i za daleko odejdź od stylu pierwowzoru - oberwiesz. Jak z tchnięciem nowego ducha w DuckTales: Remastered radzi sobie studio WayForward?

Lubicie

Dzisiejszy "kaczkument" (WayForward ma łatwiej niż biedny, polski pismak - po angielsku to po prostu "duckumentary") skupia się artystycznej stronie projektu. Modele postaci, ich animacje, projekty poziomów - skąd czerpano inspiracje, ile pracy włożono w Sknerusa i ferajnę, jakie wyzwania stanęły przed twórcami? Odpowiedzi poniżej.

GramTV przedstawia:

Poprzedni odcinek cyklu traktował o szeroko pojętym tle produkcji.

A jeśli macie wolne 30 minut, to doskonałym sposobem na ich roztrwonienie będzie obejrzenie tego materiału z poziomu w Himalajach.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
27/07/2013 04:51

To, że to remake jednej z najlepszych gier na NES.

Madoc
Gramowicz
26/07/2013 23:30

Mam pytanie- co jest w tej grze takiego, co odróżnia ją od innych tego typu platformówek (prócz licencji Disneya)?

Usunięty
Usunięty
26/07/2013 21:30

Tak trochę nie w temacie gry, a samego Duck Tales:www.youtube.com/watch?v=_1v_EcjeIkg :)A co do gry to się nie mogę doczekać




Trwa Wczytywanie