W Wiedźminie 3 nie powinniśmy się nudzić - questy będą czekać na każdym kroku

Patryk Purczyński
2013/07/22 08:47

CD Projekt RED wręcz upycha zadania do świata Wiedźmina 3. Konrad Tomaszkiewicz wspomina też o nowej jednostce, wymyślonej w studiu: quest na piksel.

W Wiedźminie 3 nie powinniśmy się nudzić - questy będą czekać na każdym kroku

- Współczynnik quest na piksel (powinniśmy to opatentować!) jest w Wiedźminie 3 tak wysoki, jak to tylko możliwe - zapewnia Konrad Tomaszkiewicz z CD Projekt RED. - Dodaliśmy parę osób do wydziałów odpowiedzialnych za projektowanie zadań i fabułę - zamierzamy posunąć się bardzo daleko w produkcji zadań pobocznych, które mają być koherentne i jednolite ze światem, który będziesz eksplorował - przekonuje.

- Staramy się nadać każdej postaci niezależnej przekonujące tło, każda część świata gry zawiera tak jakby swój własny folklor. Jeśli pamiętacie nasze demo z E3, kiedy pokazaliśmy jaki wpływ pojawienie się potwora ma na tamtejszych mieszkańców - o tym właśnie mówię. A to było tylko zadanie poboczne - mówi przedstawiciel CDP RED.

GramTV przedstawia:

Podkreśla także rolę emocji, jakie Wiedźmin 3: Dziki Gon ma budzić w graczach. - Torpedujemy graczy rozmaitymi rzeczami i obserwujemy całą gamę ludzkich reakcji. Dodanie do Wiedźmina otwartego świata to tylko kolejny krok do stworzenia jeszcze bardziej kompletnego produktu. Nie jest to natomiast podstawowa funkcja gry. Nadal skupiamy się na narracji. Świat stał się po prostu znacznie większy, a granice w jego obrębie zanikły - dodaje.

Komentarze
45
Usunięty
Usunięty
23/07/2013 18:05

Osoby, które narzekają na Skyrima najwidoczniej nie grały w Morrowinda (bez dodatków) :D Tam to dopiero w dzienniku był bałagan - jeśli chciałeś znaleźć jakieś zadanie to musiałeś szukać pośród setek stron :DTES-y rządzą się swoimi własnymi prawami - wchodzisz do miasta, dostajesz kilkanaście zadań, zapełnia się dziennik, a później w dowolnej kolejności wykonujesz te zadania.Część zadań w Skyrimie to rzeczywiście zadania losowe (które wydłużają trochę grę), ale zdecydowana większość to zadania unikalne. Niektóre lepsze, niektóre gorsze.Jestem zdecydowanie za tym, żeby Wiedźmin 3 podążył tą samą drogą (nawet z losowymi zadaniami na zabicie potworów) i w każdym mieście czekało na nas mnóstwo zadań :)

Usunięty
Usunięty
23/07/2013 17:00

Czuję, że szykuje się wielki wybuchowy hit wszechczasów.Jako, że gardziłem tytułami ala Skyrim, Ghotic czy TombRider gdzie byłem starym zajadałym fanatykiem baldura to saga wiedźmina zawróciła mi w głowie od samego początku.A to...będzie przełom pewnie w każdym calu.Pomyśleć, że zrobili to nasi!

Usunięty
Usunięty
23/07/2013 16:29

Nie wiem czy masa zadań to dobry pomysł, niech lepiej popracują nad ich różnorodnością i ciekawym przebiegiem. Pamiętacie jaka nuda była w Gothic 3? Wszędzie tylko przynieś, podaj, pozamiataj...




Trwa Wczytywanie