Szef Remedy Entertainment: - W tej branży trzeba ryzykować

Patryk Purczyński
2013/07/18 12:19
5
0

Dyrektor wykonawczy studia, które dało światu takie gry, jak Max Payne czy Alan Wake, dostrzega zmiany, jakie zachodzą w przemyśle. Twierdzi też, że podejmowanie ryzyka jest w tej branży koniecznością.

Szef Remedy Entertainment: - W tej branży trzeba ryzykować

- Musisz podejmować ryzyko, my musimy je podejmować - zarówno pod względem kreatywności, jak i wykonywania pewnych rzeczy inaczej niż w przeszłości. Jeśli cały czas robisz je tak samo, popadasz w stagnację i umierasz - tak sytuację w branży gier ocenia Matias Myllyrine, dyrektor wykonawczy studia Remedy Entertainment, które aktualnie pracuje nad Quantum Break, exclusive'em Xboksa One.

- W Quantum Break jest mnóstwo nowych wyzwań, którymi zaprzątamy sobie głowy. Wyszliśmy już z fazy pre-produkcji i uważamy, że znajdujemy się w odpowiednim miejscu - przekonuje Myllyrine. - Przemysł przechodzi obecnie wielkie zmiany. Musimy rozsądnie podejmować decyzje. My lubimy przecierać szlaki, robić coś ambitnego i trudnego. Życie jest krótkie - konkluduje.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Quantum Break na Xboksie One zadebiutuje w przyszłym roku.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
18/07/2013 20:16

Hm... Ryzyko i kreatywność, a ja mam wrażenie, że część wydawców zapomniało co znaczy to drugie słowo. Niemniej jednak życzę im, aby to ryzyko się opłaciło.

Feallan
Gramowicz
18/07/2013 18:06
Dnia 18.07.2013 o 14:13, Kraju napisał:

Czas więc zaryzykować i zrobić Alan Wake 2. Powrócić do formuły kolejnych sezonów serialu, która jest atrakcyjna. Jeżeli żaden wydawca nie chce dać pieniędzy na sfinansowanie projektu, to może Kickstarter?

Alan Wake 2 żeby być pełnoprawnym sequelem musiałby oferować grafikę na poziomie tego, co będą miały gry na nextgeny. Kickstarter nie zapewni tylu pieniędzy.

Usunięty
Usunięty
18/07/2013 17:30

Ryzykować trzeba ale chcemy czy nie rzadko sie to oplaca ...




Trwa Wczytywanie