Długi gameplay z Murdered: Soul Suspect - w sam raz na piątkowy wieczór

Paweł Pochowski
2013/07/12 20:00
8
0

Jeżeli jak dotąd przegapiliście materiały o Murdered: Soul Suspect, macie doskonałą okazję dowiedzieć się czym jest ten projekt i dlaczego nominowano go do aż 28 nagród podczas tegorocznego E3

Długi gameplay z Murdered: Soul Suspect - w sam raz na piątkowy wieczór

Murdered: Soul Suspect traktuje o modnym ostatnimi czasy wśród przygodowych produkcji byciu detektywem. Jak w innych, podobnych produkcjach, staramy się w niej rozwiązać sprawę i znaleźć mordercę - z tym, że jest jeden, ale to bardzo istotny szczegół różniący Murdered: Soul Suspect od innych gier przygodowych z detektywami w roli głównej. Otóż Ronan O'Connor, nasze wirtualne alter ego, jest martwy. W grze sterujemy jego duchem, a morderca, którego próbujemy znaleźć, jest winny naszej śmierci. Czego jak czego, ale wyobraźni Airtight Games odmówić nie można.

Fakt, iż nie żyjemy, ma istotne konsekwencje w świecie gry. Jesteśmy duchem, możemy więc chociażby przenikać przez ściany, ale za to nie mamy możliwości nawiązywania bezpośredniej komunikacji z żywymi ludźmi. W śledztwie dotyczącym naszej śmierci będziemy mogli jedynie niejako "pomagać" policjantom prowadzącym tę sprawę.

GramTV przedstawia:

Nowy gameplay z tej produkcji nie jest zupełnie świeżym materiałem - podczas E3 prezentowano ten sam fragment rozgrywki. Teraz jednak pokazano znacznie więcej z gry, bo aż 25 minut, a ponadto film dostępny jest w zdecydowanie lepszej jakości, a także komentarzem twórców wyjaśniającym najważniejsze kwestie. Zróbcie więc sobie popcorn i siadajcie do oglądania.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
13/07/2013 12:36

> Ciekawi mnie czy nieścisłości w retrospekcjach są niedopatrzeniem czy elementem fabuły> (zwróćcie choćby uwagę na los pistoletu - niby zabójca rzuca go koło ciała detektywa,> a jednak znajduje się jako dowód na 4tym piętrze budynku).A zauwazyles motyw z kijem bejsbolowym? podczas poszukiwania dowodow jest skrzywiony i byl filmik jak morderca go krzywi a podczas skladania dowodow kij byl caly rzucony na ziemie i potem nic sie z nim nie dzialo.. Z takimi niescislosciami za daleko nie zajada..

Usunięty
Usunięty
13/07/2013 12:35

> Ciekawi mnie czy nieścisłości w retrospekcjach są niedopatrzeniem czy elementem fabuły> (zwróćcie choćby uwagę na los pistoletu - niby zabójca rzuca go koło ciała detektywa,> a jednak znajduje się jako dowód na 4tym piętrze budynku).A zauwazyles motyw z kijem bejsbolowym? podczas poszukiwania dowodow jest skrzywiony i byl filmik jak morderca go krzywi a podczas skladania dowodow kij byl caly rzucony na ziemie i potem nic sie z nim nie dzialo.. Z takimi niescislosciami za daleko nie zajada..

Usunięty
Usunięty
13/07/2013 12:35

> Ciekawi mnie czy nieścisłości w retrospekcjach są niedopatrzeniem czy elementem fabuły> (zwróćcie choćby uwagę na los pistoletu - niby zabójca rzuca go koło ciała detektywa,> a jednak znajduje się jako dowód na 4tym piętrze budynku).A zauwazyles motyw z kijem bejsbolowym? podczas poszukiwania dowodow jest skrzywiony i byl filmik jak morderca go krzywi a podczas skladania dowodow kij byl caly rzucony na ziemie i potem nic sie z nim nie dzialo.. Z takimi niescislosciami za daleko nie zajada..




Trwa Wczytywanie