XCOM: Enemy Unknown debiutuje na urządzeniach mobilnych. Obejrzyj trailer premierowy

Mateusz Stanisławski
2013/06/22 09:19
8
0

Po stacjonarnych maszynkach przychodzi pora na sprzęt z systemem iOS na pokładzie. Mobilne wydanie XCOM: Enemy Unknown jest już dostępne w sprzedaży i właśnie otrzymało premierowy zwiastun.

XCOM: Enemy Unknown debiutuje na urządzeniach mobilnych. Obejrzyj trailer premierowy

XCOM: Enemy Unknown w wersji na iOS wylądowało w ofercie iTunes Store w cenie 19,99 dolarów, czyli mniej więcej 66 zł. Tytuł jest kompatybilny z szerokim wachlarzem urządzeń Apple, choć zważywszy na „graficzny przepych z wieloma zaawansowanymi funkcjami”, twórcy zalecają iPada 4 czy iPhone’a 5. Tak czy inaczej trzeba się liczyć z pobraniem prawie 2 GB danych.

Przypominamy, że omawiana edycja produkcji studia Firaxis Games nie zawiera żadnego sieciowego trybu zabawy. Twórcy jednak zapewniają, że w niedalekiej przyszłości gra doczeka się darmowej aktualizacji, która wyposaży aplikację w tego typu moduł. Udostępniona wersja już teraz oferuje za to funkcję zapisu stanu rozgrywki w chmurze.

GramTV przedstawia:

Poniżej możecie odpalić oficjalny trailer premierowy XCOM: Enemy Unknown w wersji na sprzęt z systemem iOS. Przypominamy, że gra trafiła komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360 w październiku minionego roku.

Komentarze
8
Lordpilot
Gramowicz
24/06/2013 09:24

Trochę mnie przeraża ten postęp :) Pędzi w tak szalonym tempie ;-)Szoku niezłego doznałem kiedy zobaczyłem GTA III na telefonie kuzyna (bodajże jakiś Samsung) - "jak to, gra, która swego czasu zarzynała mi kompa teraz śmiga na telefonie komórkowym ???", u siebie (gdzie granie na telefonie zakończyłem na etapie "węża z Nokii") bałem się sprawdzać cokolwiek innego niż starwarsową odmianę Wściekłych Ptaków (śmiejcie się, ale już tutaj ciężko mi uwierzyć, że telefon jest w stanie uciągnąć taką grafikę), a tutaj na iPhone ląduję duży tytuł, który nie ma nawet roku...... Z ciekawością sprawdzę gameplaye - pewnie grafika będzie ciut przycięta, ale UE3 na komórce... ? Trudno mi ogarnąć... :)

TobiAlex
Gramowicz
22/06/2013 14:13

Co z tego, że Android ma przewagę, skoro żeby osiągnąć jakiś porządny efekt, potrzebuje procka o wiele mocniejszego niż ten, co siędzi w iUrządzeniach. Java jest wolna i tego nikt nie zmieni.

Dared00
Gramowicz
22/06/2013 12:29
Dnia 22.06.2013 o 12:09, SirYarpen napisał:

Wpadłem na ten pomysł. Mogłem napisać, żeby się mnie nie czepiali potem wszyscy. Jednakże tak się składa, że mam iPoda i zakładam, że tak jak w przypadku datapada do ME3 (który nie wymagał jakiegoś super genialnego sprzętu) to i Xcom nie będzie chodził na części starszych urządzeń ("poprzedniej generacji"). Tak więc jakieś zróżnicowanie jednak jest.

Tak, oczywiście że jest. Ale mimo wszystko łatwiej i taniej wziąć i przestestować iPhone''a 5,4,4S i 3GS, niż 10 modeli od Samsunga, 6 od Sony, 4 od HTC, 3 Motorole i jakieś Huaweie i LG. Ewentualnie można wziąć tylko te "topowe" modele: Galaxy S3/4, HTC One, Nexus 4, najmocniejsze Xperie. Ale w tej sytuacji cała przewaga na rynku znika. Dodajmy jeszcze fakt, że appki na iOS przynoszą dużo większe zyski ( http://blog.appannie.com/app-annie-index-market-q1-2013/), i wszystko robi się jasne.




Trwa Wczytywanie