Mija 15 lat od premiery Starcrafta. Odblokuj okolicznościowe dodatki do "dwójki"

Mateusz Stanisławski
2013/03/31 16:32

Blizzard przygotował ciekawą akcję w związku z piętnastymi urodzinami StarCrafta. Sprawdź, co trzeba zrobić, by zgarnąć klimatyczne portrety do „dwójki”.

Mija 15 lat od premiery Starcrafta. Odblokuj okolicznościowe dodatki do

Posiadacze pełnej wersji StarCrafta II mogą od dziś wziąć udział w okolicznościowym wyzwaniu, po zaliczeniu którego zostaną odblokowane trzy portrety przedstawiające terranina, protosa i zerga, doskonale znane fanom z grafik, które zdobiły pudełka z pierwszą odsłoną serii. Wszystko, co należy zrobić, to rozegrać mecz w dowolnym trybie sieciowym do 17 kwietnia.

„Od 31 marca do zdobycia wyjątkowego osiągnięcia z okazji piętnastych urodzin StarCrafta będzie wymagane rozegranie jednego meczu w ramach Salonu Gier lub w sekcji gier dowolnych, bądź też w następujących trybach: szkolenia, starcia, poza rankingiem lub rankingowym. Gdy tylko otrzymacie osiągnięcie, wszystkie trzy portrety zostaną na stałe odblokowane na Waszym profilu postaci w StarCraft II.”

GramTV przedstawia:

„Warto jednak podkreślić, że misje z kampanii, gry dowolne rozegrane poza siecią, oglądanie powtórek oraz uczestnictwo w grach znajomych jako obserwatorzy nie pozwolą Wam zdobyć okolicznościowych nagród. Upewnijcie się więc, że wybraliście jeden z wymienionych powyżej trybów sieciowych. Miejcie też na uwadze, że wyjątkowe osiągnięcie zostanie przyznane dopiero po zakończeniu gry. Innymi słowy, jeżeli opuścicie mecz rankingowy „4 na 4” przed jego zakończeniem, osiągnięcie nie zostanie wam zaliczone, dopóki wszyscy pozostali gracze nie opuszczą gry.” – czytamy.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
08/04/2013 03:38

> > ... I ten 15-letni produkt ma lepszą fabułę, lepiej napisane dialogi, wyrazistych> bohaterów,> > lepszą muzykę, lepsze (lepiej wyreżyserowane, zdecydowanie bardziej klimatyczne)> filmy,> > plus o niebo lepiej podłożone głosy.>> Trawa była zieleńsza, zwierzątka bardziej zdziczałe i ogólnie kiedyś to było lepiej niż> dzisiaj. A to, że grafika w SC II jest czytelniejsza, rozgrywka przyjemniejsza i łatwiejsza> do nauczenia i ogólnie radość z gry większa to nie ważne.Lubisz się popisywać co? Jak się nie ma nic mądrego do napisania to nic byle pisać.Jak ogólnie radość z gry ma być większa jak gra jest słabsza od poprzednika z wyjątkiem strony technicznej z oczywistych powodów.Zagraj wpierw w SC1 a potem się wypowiadaj no chyba, że nie masz gustu wtedy nie ma sensu.

Usunięty
Usunięty
01/04/2013 01:21

Nawet tutaj hejterzy?Bez jaj.-,-

Arcling
Gramowicz
31/03/2013 22:44
Dnia 31.03.2013 o 20:33, Brambor napisał:

Bo dla mnie zantropomorfizowani zergowie, albo jacyś ku..a primal zergowie to po prostu ŻE NA DA.

Zależy co masz na myśli, bo część postaci (Kerrigan, Stukov, Isha) to zainfekowani terranie, więc tutaj antropomorfizm nie powinien dziwić. Z kolei taki Abathur ma dość nieludzki sposób mówienia (i wygląd), więc to akurat pasuje.Z primal zergami to był widocznie retcon lub pewne nagięcie faktów. W oryginalnym lore planeta Zerus (z której pochodziła podstawa tej rasy, czyli larwy) została pozostawiona bez śladów życia, a tutaj nagle się okazuje, że istnieją tam jakieś dżungle i primal zergowie. Można założyć, że jednak nagięli fakty i okazało się po prostu, że jacyś dzicy zergowie tam pozostali w ukryciu, a życie na planecie jakoś wróciły do normy.Wracając do tematu newsa - nic specjalnego, ale 3 portrety w starym stylu mogą się podobać. Pamiętam, że większość kopii miała okładki z protossem, a wydania z zergiem i terranem były gorzej dostępne (jeśli w ogóle u nas dostępne, bo nigdy w sklepach ich osobiście nie widziałem wtedy).




Trwa Wczytywanie