Jak powstawał Bioshock: Infinite? Nietypowe, zabawne, zdumiewające statystyki

Patryk Purczyński
2013/03/26 07:13
6
0

Ile napojów spożyli pracownicy Irrational Games podczas prac nad Bioshock: Infinite? Ile w tym czasie spłodzili dzieci? Ile zużyli energii (na pracę, nie płodzenie dzieci)? Znamy odpowiedzi na te, i kilka innych pytań.

Jak powstawał Bioshock: Infinite? Nietypowe, zabawne, zdumiewające statystyki

Irrational Games potrafi zachwycać nie tylko swoją ofertą pecetowo-konsolową. Studio udostępniło garść wyjątkowo interesujących statystyk z tworzenia Bioshock: Infinite, które, jak się okazuje, jest jedną z najwyżej ocenionych gier w historii. I choć mało prawdopodobnym jest, by to właśnie w poniższych liczbach tkwił klucz do sukcesu ekipy Kena Levine'a, inne zespoły mogą teraz śmiało wzorować się na niej - choćby w tych kilku sprawach.

  • scenariusz Bioshock: Infinite ma o 20 tys. więcej słów niż przeciętna powieść
  • z ponad 10 tys. linii dialogowych 32 proc. wypowiadają Booker i Elizabeth. Łączna liczba ich kwestii wynosi:
    - Booker - 1 310
    - Elizabeth - 2 072
    - inne postacie - 2 478
  • Bioshock: Infinite zawiera równowartość 631 mil kodu (mila to w przybliżeniu 1,6 km). Taka podróż liczy sobie o 150 mil więcej niż przejażdżka z Waszyngtonu do Bostonu
  • w trakcie powstawania Bioshock: Infinite w zespole narodziło się 18 dzieci (osiem dziewczynek i dziesięciu chłopców)
  • do stworzenia Bioshock: Infinite zużyto wystarczającą ilość energii, by przepalić 8,8 miliona żarówek
  • pracownicy Irrational Games spożyli ponad 40 tys. puszek wody gazowanej; to ponad 3 750 galonów (galon amerykański to prawie 3,8 litra)

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
26/03/2013 15:15

równowartość 631 mil koduCzcionka? Rozmiar? Jako jedna linia? Drukowane na A4 i składane: poziomo? pionowo? Marginesy?Takie statystyki są bzdurne i nic nie mówią.Podobnie często na Discovery można usłyszeć jakieś ciekawe porównania typu, że odległość do galaktyki w porównaniu do odległości do najbliższego sklepu jest jak liczba ziarenek mąki w szklance do liczby pcheł na łebku szpilki.A jak się człowiek chwilę zastanowi to czasem nawet rząd wielkości się nie zgadza.

Usunięty
Usunięty
26/03/2013 11:54
Dnia 26.03.2013 o 11:49, Sinirio napisał:

Kiedyś panował mit o tym iż ludzie spędzający dużo czasu w towarzystwie komputera płodzą w większości dziewczynki, chyba został obalony :-)

Napisz o tym na tej stronie: http://pogromcymitowmedycznych.pl/ :D

Sinirio
Gramowicz
26/03/2013 11:49

"w trakcie powstawania Bioshock: Infinite w zespole narodziło się 18 dzieci (osiem dziewczynek i dziesięciu chłopców)"Kiedyś panował mit o tym iż ludzie spędzający dużo czasu w towarzystwie komputera płodzą w większości dziewczynki, chyba został obalony :-)




Trwa Wczytywanie