Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3

Mateusz Stanisławski
2013/02/19 07:50

Ubisoft, na podstawie opinii graczy, cały czas przygotowuje nowe funkcje do Far Cry 3. W nadchodzących aktualizacjach znajdziecie kilka ciekawych świeżynek dedykowanych zarówno trybowi dla pojedynczego gracza, jak i multiplayerowi.

Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3

Jednym z najczęściej poruszanych przez fanów tematów w kontekście usprawniania Far Cry 3 są posterunki, które po przejęciu stają się bezpieczną kryjówką dla Jasona Brody’ego. Jeżeli jednokrotne zabicie wszystkich wrogich stróżów to dla Was za mało, mamy dobrą informację: wkrótce w menu znajdziecie opcję, dzięki której oponenci powstaną z martwych. Wówczas wszystkie niedokończone poboczne misje związane z daną miejscówką zostaną ukryte i aby je zaliczyć, konieczne będzie ponowne przejęcie posterunku.

Oprócz tego szykujcie na nowy poziom trudności, Master. Jeżeli gracz zdecyduje się go wybrać, będzie musiał stawić czoło jeszcze bardziej agresywnym zwierzętom i twardszym najemnikom. „Twoje umiejętności jako największego zakapiora na Rook Islands zostaną przetestowane.” – ostrzegają twórcy.

GramTV przedstawia:

Nie zabraknie także nowinek w wieloosobowych formach zabawy, a konkretnie w edytorze map multiplayer. Twórcy aren zapewne ucieszą się z bardziej intuicyjnego interfejsu, systemu wstępnej oceny przygotowanego tworu przez społeczność (powstanie lista map dostępnych w wersji beta) czy opcji wyszukiwania poziomów na podstawie pseudonimu gracza. Możemy również liczyć na zmiany w systemie głosowania dotyczącym wyboru mapy, na której ma się odbyć następna potyczka.

Na razie nie wiadomo, kiedy łatki zawierające wspomniane udogodnienia ujrzą światło dzienne. Poniżej znajdziecie screeny przedstawiające opcje związane z posterunkami i stopniem zaawansowania rozgrywki.

Komentarze
12
aope
Gramowicz
19/02/2013 16:31

Podsumujmy. Darmowe misje do coopa zapewniające masę zabawy, rozbudowany a jednocześnie banalny w obsłudze edytor map, aktualizacje z nowym contentem. Zły Ubisoft, oj zły.

Usunięty
Usunięty
19/02/2013 14:55

Ale to nie RTS... :P

Usunięty
Usunięty
19/02/2013 12:48

Ja bym chciał znów mieć zacinające się bronie i móc wyciągać badyle z nogi w razie upadku ;) opcja trochę dziwna i sztuczna, już lepiej by zrobili aby wrogowie atakowali i przejmowali z powrotem te posterunki, byłoby o wiele lepiej...




Trwa Wczytywanie