Informacje

Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3

12 Mateusz Stanisławski

Ubisoft, na podstawie opinii graczy, cały czas przygotowuje nowe funkcje do Far Cry 3. W nadchodzących aktualizacjach znajdziecie kilka ciekawych świeżynek dedykowanych zarówno trybowi dla pojedynczego gracza, jak i multiplayerowi.

Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3 - obrazek 1

Jednym z najczęściej poruszanych przez fanów tematów w kontekście usprawniania Far Cry 3 są posterunki, które po przejęciu stają się bezpieczną kryjówką dla Jasona Brody’ego. Jeżeli jednokrotne zabicie wszystkich wrogich stróżów to dla Was za mało, mamy dobrą informację: wkrótce w menu znajdziecie opcję, dzięki której oponenci powstaną z martwych. Wówczas wszystkie niedokończone poboczne misje związane z daną miejscówką zostaną ukryte i aby je zaliczyć, konieczne będzie ponowne przejęcie posterunku.

Oprócz tego szykujcie na nowy poziom trudności, Master. Jeżeli gracz zdecyduje się go wybrać, będzie musiał stawić czoło jeszcze bardziej agresywnym zwierzętom i twardszym najemnikom. „Twoje umiejętności jako największego zakapiora na Rook Islands zostaną przetestowane.” – ostrzegają twórcy.

Nie zabraknie także nowinek w wieloosobowych formach zabawy, a konkretnie w edytorze map multiplayer. Twórcy aren zapewne ucieszą się z bardziej intuicyjnego interfejsu, systemu wstępnej oceny przygotowanego tworu przez społeczność (powstanie lista map dostępnych w wersji beta) czy opcji wyszukiwania poziomów na podstawie pseudonimu gracza. Możemy również liczyć na zmiany w systemie głosowania dotyczącym wyboru mapy, na której ma się odbyć następna potyczka.

Na razie nie wiadomo, kiedy łatki zawierające wspomniane udogodnienia ujrzą światło dzienne. Poniżej znajdziecie screeny przedstawiające opcje związane z posterunkami i stopniem zaawansowania rozgrywki.

Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3 - obrazek 2

Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3 - obrazek 3

12 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G Mr_Spike

Aaaa... Turista, Si seńor! Mi amigo tienes 1$?

Odpowiedz
G TobiAlex

Haha, jak w Far Cry 2 zbiry na posterunkach się respawnowali po jakimś czasie, to był płacz a teraz proszę, gracze chcą tego z powrotem...

Odpowiedz
G Eff3ctiv3

> Haha, jak w Far Cry 2 zbiry na posterunkach się respawnowali po jakimś czasie, to był
> płacz a teraz proszę, gracze chcą tego z powrotem...
Taka różnica, że teraz gracz ma wybór.

Odpowiedz
Dante-Sparda

> Haha, jak w Far Cry 2 zbiry na posterunkach się respawnowali po jakimś czasie, to był
> płacz a teraz proszę, gracze chcą tego z powrotem...
O tym samym pomyślałem.

Odpowiedz
Herr_Pietrus

Ale tutaj nikt się nie będzie respawnował. Zresetujesz postępy w zajmowaniu posterunków, a potem znowu każdy zajmiesz tylko jeden raz...

Odpowiedz
G Harunia

Spoko opcja, ale troche za pozno, gre juz dawno temu zdazylem przejsc i sprzedac. Ale to zacny tytul musze przyznac, spodziewalem sie szrota w stylu dwojki a gralo sie naprawde bardzo przyjemnie. Zdecydowanie najlepszy tytul od Ubi od czasow drugiego Assasina (moze poza Rayman origins) i jak na ich firme to sukces, biorac pod uwage ze wydaja tylko albo okaleczone, oglupiale odcinki dawnych fajnych serii (Ghost recon, Splinter cell), albo nudne do bolu odgrzewane kotlety (Assassin).

Odpowiedz
KrisN1

Ubisoft docenił, że gracze przyznali Far Cry 3 w wielu plebiscytach tytuł Gry roku 2012 i stara się spełnić ich dalsze oczekiwania, brawo!

Odpowiedz
G Revan91

"Worse than malaria" kolejne nawiązanie do FC2 :D

Fakt, że w 2 był respawn, ale było to okropne rozwiązanie, bo przejechałeś 50 metrów i leciały ci kule w plecy, tutaj chodzi o respawn na całej mapie, żeby przejąć jeszcze raz posterunek, a nie nieskończony respawn identycznych npców

Odpowiedz
G Revan91

"Worse than malaria" kolejne nawiązanie do FC2 :D

Fakt, że w 2 był respawn, ale było to okropne rozwiązanie, bo przejechałeś 50 metrów i leciały ci kule w plecy, tutaj chodzi o respawn na całej mapie, żeby przejąć jeszcze raz posterunek, a nie nieskończony respawn identycznych npców

Odpowiedz
G Gremo

Ja bym chciał znów mieć zacinające się bronie i móc wyciągać badyle z nogi w razie upadku ;) opcja trochę dziwna i sztuczna, już lepiej by zrobili aby wrogowie atakowali i przejmowali z powrotem te posterunki, byłoby o wiele lepiej...

Odpowiedz
Herr_Pietrus

Ale to nie RTS... :P

Odpowiedz
G aope

Podsumujmy. Darmowe misje do coopa zapewniające masę zabawy, rozbudowany a jednocześnie banalny w obsłudze edytor map, aktualizacje z nowym contentem. Zły Ubisoft, oj zły.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?