Znamy wyniki sprzedaży Legend of Grimrock. "Zapewnią spokojną przyszłość"

Patryk Purczyński
2013/01/19 14:10

Ekipa Almost Human jest bardzo zadowolona z zainteresowania, jakim cieszyła się jej ostatnia gra, Legend of Grimrock. Pokazuje też, jak będzie wyglądało jej nowe dzieło.

Znamy wyniki sprzedaży Legend of Grimrock.

- Poprzedni rok był niesamowitym sukcesem dla Almost Human - informuje studio. Wszystko za sprawą ciepło przyjętej gry Legend of Grimrock, która nie tylko została wysoko oceniona (średnia ponad 80/100), ale także bardzo dobrze się sprzedała. Łącznie rozeszło się 600 tys. kopii; ponadto gra przez dwa tygodnie okupowała pierwsze miejsce na liście najlepiej sprzedających się tytułów na Steamie.

- Bylibyśmy zadowoleni, gdybyśmy sprzedali jedną dziesiątą tej sumy! - zapewniają przedstawiciele Almost Human. - Stwierdzenie, że jesteśmy szczęśliwi, jest więc w tym wypadku zbyteczne. Przyszłość firmy została zabezpieczona na długi czas - dodają.

GramTV przedstawia:

Z tej radości studio pokazało pierwsze screeny, przedstawiające efekty ostatnich prac. - To tylko wierzchołek góry lodowej - zapewniają pracownicy Almost Human. Obrazki prezentujemy poniżej.

Komentarze
35
Usunięty
Usunięty
22/01/2013 10:31
Dnia 22.01.2013 o 06:10, Tenebrael napisał:

Ale znowu: czemu zatrudniają setki osób? By tworzyły one gry o kosmicznychbudżetach, nastawione głównie na wizualizację. I koło się zamyka. Wielcy wydawcy niejakosami wpadli w błędne koło pakowania hektolitrów kasy w projekty, by potem musieć je sprzedaćza jeszcze więcej, by znowu mieć ogromną ilośc kasy na kolejny projekt, itd. A po prostu nikt nie powiedział, że tak być musi, i że nawet duzi wydawcy nie moga finansować projektów mniejszych, robionych przez mniejsze zespoły, dla bardzo konkretnych grup odbiorców, przynoszących mniejsze zyski, ale i mniej kosztujących. To jest, niestety, iluzja "konieczności AAA".

Popieram w całej rozciągłości, Tenebrael! Sukces i nagrody dla takich gier jak "The Walking Dead", "Limbo", "Fez" czy "Hotline Miami" potwierdzają Twoje twierdzenia. :)

Usunięty
Usunięty
22/01/2013 10:27

A ja np. bardzo lubię produkcje AAA i głównie w takie gram :) Poza tym, czemu Ci te produkcje AAA tak przeszkadzają, przecież nie musisz ich kupować? Jeśli ktoś chce wydać tyle kasy na stworzenie takiej gry i jej odpowiednie rozreklamowanie to nie wiem jak można by mu tego zabronić :)Na rynku są i wielkie firmy, i mniejsze studia, a nawet i maleńskie kilkuosobowe zespoły :D Są odpowiednie platformy, które promują gry indie, są indie packi itd. Każdy ma coś dla siebie :)

Tenebrael
Gramowicz
22/01/2013 06:10
Dnia 21.01.2013 o 08:19, pawbuk napisał:

Pamiętaj jednak, że wszyscy ci giganci zatrudniają setki osób i już z tego powodu budżety gier są tak wysokie :)

Ale znowu: czemu zatrudniają setki osób? By tworzyły one gry o kosmicznych budżetach, nastawione głównie na wizualizację. I koło się zamyka. Wielcy wydawcy niejako sami wpadli w błędne koło pakowania hektolitrów kasy w projekty, by potem musieć je sprzedać za jeszcze więcej, by znowu mieć ogromną ilośc kasy na kolejny projekt, itd.A po prostu nikt nie powiedział, że tak być musi, i że nawet duzi wydawcy nie moga finansować projektów mniejszych, robionych przez mniejsze zespoły, dla bardzo konkretnych grup odbiorców, przynoszących mniejsze zyski, ale i mniej kosztujących. To jest, niestety, iluzja "konieczności AAA".




Trwa Wczytywanie