Crytek: Crysis 3 będzie idealnym benchmarkiem przez przynajmniej dwa lata

Małgorzata Trzyna
2012/12/23 21:41

Szef Cryteka, Cevat Yerli, powiedział, że nie zna żadnej gry, która mogłaby równać się pod względem graficznym z Crysisem 3. Jest również dumny z silnika CryEngine 3, który oferuje więcej niż Unreal Engine 4.

Crytek: Crysis 3 będzie idealnym benchmarkiem przez przynajmniej dwa lata

Na Yerlim Unreal Engine 4 nie zrobił wrażenia. Silnik ten nie wystarczyłby, by uruchomić Crysis 3 na konsolach, w przypadku PC może by się to udało, ale wymagałoby naprawdę mocnego sprzętu. Szef Cryteka jest dumny z CryEngine 3 i twierdzi, że można na nim zrobić wszystko, co na UE4, a Crysis 3 na PC będzie porównywalny z grami na nową generację konsol.

GramTV przedstawia:

- Nie znam żadnej gry (która równałaby się z Crysisem 3 pod względem graficznym) – powiedział Yerli podczas rozmowy z GamesBeat. – Cóż, jest jeszcze jedna, którą my robimy (śmiech). Crysis 3 na PC będzie benchmarkiem przez przynajmniej dwa lata, sądząc po tym, co dzieje się na rynku PC i choćby po tym, co sami robimy. Rynek PC nie będzie się mocno rozwijał, póki inne gry nie zaczną dotrzymywać kroku. To samo było z pierwszym Crysisem na PC. Kiedy Crysis się ukazał, był to zaawansowany technologicznie benchmark przez dobre trzy lata. Sądzę, że tak samo będzie z Crysisem 3.

Crysis 3 zadebiutuje w lutym 2013 roku na PC, PS3 i Xboksa 360.

Komentarze
39
marcin-malysza
Gramowicz
25/12/2012 07:53

Jedynkę wyłączyłem po godzinie grania<wiało nudą i monotonią>. W dwójkę pograłem u kolegi ale też nie urzekła<chociaż moim zdaniem jest ciekawsza niż jedynka>. A po tym co pisze ten pan to trójka raczej podzieli los poprzedniczek, tylko jak w przypadku jedynki nie wyrzucę kasy w "błoto" i śladem dwójki wypróbuje u kolegi, zapaleńca Crysisowego..

Usunięty
Usunięty
24/12/2012 14:39

> Czyli znowu pieprzenie a w realu wyjdzie co innego.>> W dniu premiery C2 nie był jakimś objawieniem jeśli chodzi o grafikę. Na konsolach i> na ich standardy średnio to wyglądało. Na PC śmiech na sali bo nie da się zaprzeczyć> że C1 i CW o niebo lepiej wyglądają. W C2 tekstury kulały a po pojawieniu się DX11 upgrade> jakiś trep wpadł na pomysł renederowania tego czego nie widać i to zabija wydajność.> Podczas gdy twórcy jeszcze mają tupet mówić że umieją optymalizację zrobić jak należy> i teksty walą bez niewidocznego bajeru wydajność wzrosłaby o jakieś 40% - 60% oO. I> ten ćwok teraz śmie gadać że C3 będzie benchmarkiem na 3 lata podczas gdy patrzy się> graficznie nie różni się niczym do C2. To samo z BF4 podczas gdy BF3 niewiele różni się> od BF:BC2 no ma rozmycie i nieco więcej efektów świetlnych.akurat z różnicą między bf 3 a bad company 2 się nie zgodzę różnice są duże chociażby oświetlenie, bardziej zaokrąglone obiekty koliste.

Usunięty
Usunięty
24/12/2012 13:31

Czyli znowu pieprzenie a w realu wyjdzie co innego.W dniu premiery C2 nie był jakimś objawieniem jeśli chodzi o grafikę. Na konsolach i na ich standardy średnio to wyglądało. Na PC śmiech na sali bo nie da się zaprzeczyć że C1 i CW o niebo lepiej wyglądają. W C2 tekstury kulały a po pojawieniu się DX11 upgrade jakiś trep wpadł na pomysł renederowania tego czego nie widać i to zabija wydajność. Podczas gdy twórcy jeszcze mają tupet mówić że umieją optymalizację zrobić jak należy i teksty walą bez niewidocznego bajeru wydajność wzrosłaby o jakieś 40% - 60% oO. I ten ćwok teraz śmie gadać że C3 będzie benchmarkiem na 3 lata podczas gdy patrzy się graficznie nie różni się niczym do C2. To samo z BF4 podczas gdy BF3 niewiele różni się od BF:BC2 no ma rozmycie i nieco więcej efektów świetlnych.




Trwa Wczytywanie